Inlägg från: MammaMia84 |Visa alla inlägg
  • MammaMia84

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Jag är där varje dag! =)

• MammaMia84

Yepp. Kassan=) Underbart jobb. Hehe. Kunderna är så roliga. Blir som förvirrade höns så fort dom kommer innanför dörrarna och har inte koll på nånting. Inte ens sig själva=)

• MammaMia84

Men det går mycket pengar tillbaka till företaget när man är där varje dag. Svårt att låta bli att shoppa. Särskilt när man sitter i kassan och får massa tips om saker man kan köpa. =) Särskilt nu när det är bebbe på g. Livsfarligt!

• MammaMia84

Jo och nu med liten i magen vill man ju ha allt som har med bebbe att göra och man bara drömmer sig bort så fort det kommer någon med bebis=)

AnnaHjo skrev 2007-08-02 20:32:32 följande:
    Aha jobbar där... då kan jag tänka mig att det ramlar förbi många fina grejjer som man bara VILL ha!!!!
  • MammaMia84

Nja en massa bonuspengar kan man väl inte säg, men en julbonus får vi. Lite mindre än en vanlig lön. Kanske två tredjedelar av en månadslön. Om allt går som planerat förståss. Annars sänks det. Man kan också få halva bonusen om man har jobbat mindre timmar. Får en hel del annat och dom visar verkligen att vi betyder något. Dom bryr sig mycket om sin personal.

Anna2barn skrev 2007-08-02 20:32:47 följande:
    Visst är det så att personalen får en massa bonus pengar???
  • MammaMia84

Jag fick massa magknip idag vid 11 så jag fick åka hem. Har ingen aning om ifall det var mycket folk där, men jag tror inte det var så farligt idag. Scrapset finns det massor av. Gardiner har ag dålig koll på, men vinterkläder till barn finns en del redan. Svarar på allt samtidigt=)

• MammaMia84

Kolla på presentavdelningen. Bland kontorsmaterialet eller nått. Vet inte exakt var eftersom jag inte har det intresset själv, men många har köpt allt möjligt.

firepuzz skrev 2007-08-02 20:55:13 följande:
    var finns alla scrapsortimentet på gekås? vad kostar det?
  • MammaMia84

Dålig koll på priser för vi har väl ca en halv miljon artiklar som dras igenom alla kassor sammanlagt under en dag. Omöjligt att lägga priser på minnet, men det rör sig kanske om några tior per set eller mindre. Klistermärken och olika färgade pappaer då. Hela set med album kostar väl lite mer antar jag.

08PåVäg skrev 2007-08-02 20:58:13 följande:
    Kolla på presentavdelningen. Bland kontorsmaterialet eller nått. Vet inte exakt var eftersom jag inte har det intresset själv, men många har köpt allt möjligt.
  • MammaMia84

Jo men då ka man gå tillbaka till hyllan ett tag efter. Man kan ju gå ut och äta och komma tillbaka efter det. Personalen har mycket att göra, men jobbar så fort dom kan och fyller på hyllorna efter hand som dom töms, men det som säljer mest måste självklart ut i butik först. Kanske berodde på det att hyllan var nästan tomt. Finns mycket annat på den avdelningen som säljer mer. tex kontorsmaterial, tavlor m.m. Man får ha lite tålamod=)

Camster skrev 2007-08-02 21:50:07 följande:
    När jag var på GeKås igår så var Scrap-hyllan nästan länsad kl 11
  • MammaMia84

Bebis saker är bland stora storlekar på damavdelningen. Lite efter leksakerna mot damkläderna till. Inte nedervåningen. Fritid är där nere. Och radio.

Felicia6 skrev 2007-08-02 21:56:28 följande:
    Är barnkläder på samma ställe som vanligt?Är det bara just bebisgrejjer som är på nedervåningen nu?Och vad är mer där förutom bebis o teknikprylar?
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3