Inlägg från: zitis81 |Visa alla inlägg
  • zitis81

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

jag slår er vist med summan Jag var också på ullared idag å jag blev ca7000kr fattigare men en hel massa kläder å saker rikare
    Men men det blir väll ca 1år innan man kommer dit igen så det var värt varenda krona. Kan säga att bilen var helt knök full när vi åkte hem å då var det bara jag å sambon för tösen har varit hos mormor.
    VAr egentligen meningen att vi skulle hämtat henne på hemvägen men pga platsbrist fick mormor snällt köra hem henne till oss i stället

Ja roligt var det idag i alla fall Fast nu är jag rätt slut i både huvudet å kroppen.

Ha det bra
  • zitis81

Ja igår hade de mycket av det mesta tycker jag å inte var det helt knök fullt heller Jag har ju ingen bäbis just nu men jag var äändå in på den avdelningen för jag gillar att titta på baby saker. Längtar liksom lite efter en till Saga har blivit så stor nu 2½år tänk va tiden går

Ja ja hoppas att ni som ska dit snart hittar lika mycket som jag gjorde

Ha det bra Kram

• zitis81

Ja ha då får jag känna mig besegrad 7500kr tja visserligen mycket pengar fast jag kan ju tänka mig hur mycket bra ni fick jag handlade ju för 7000 kr å vi fick massor

Jag tyckte också jag såg vagnar där men jag tittade inge närmare.

• zitis81

Jag har aldrig behövt stå i kö mer än typ 5-10min när jag varit där men jag har haft tur för jag har sett att iblande när jag just kommit in så kommer det typ 2-3buss laster med folk å vipps är det kö så långt ögat kan se. Så jag tror nog också köbarometern stämmer men den är svår att gå efter eftersom det ändras så fort. Kan liksom gå från 0 kö till JÄTTE kö på 10min.
    Hoppas att ni som ska dit nu slipper de värsta köerna i alla fall. Å hoppas ni hittar mycket bra

Ha det bra

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3