Inlägg från: Coca cola light |Visa alla inlägg
  • Coca cola light

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Är det någon som har sett om de säljer Astrid Lindgrens filmer på DVD och isåfall vad de kostar?

• Coca cola light

Är det någon som har varit där i dagarna och sett om de säljer någon rejälare paraplusulky där? Eller möjligtvis en liknande bmxsulky?

• Coca cola light

Jag brukar bo på Överlida camping då jag åker till Ullared. Ligger ca 2mil därifrån. Har alltid varit nöjd med´stugan.

• Coca cola light

Är det någon som har inhandalt dockor senaste tiden och vet ni isåfall priset på dessa?

Hur är det med bebisleksaker?

• Coca cola light

Är det någon som vet om de säljer barnläkarböcker där? Jag är mest intresserad av Bonniers barnläkarbok.

• Coca cola light

Ljusstrimma

Oj, vad massa fina saker du hade köpt. Jag bara längtar så tills jag ska åka dit på torsdag.

• Coca cola light

Jag var där i torsdags och fredags och det var inga köer alls. Jag hittade massor av fina saker och jag handlade totalt för 6000kr. Jag har fotat alla barnsaker så jag kan lägga upp bilder senare idag.

• Coca cola light

Läragåvagnen kostade 189kr om jag inte minns fel. Jag tyckte inte att det lönade sig att köpa den till det priset.

• Coca cola light

Jordnöten-

Jag kommer att lägga in massor av bilder på leksaker jag köpt men du får ge mig några timmar.

Mysan77
    Jag kan fota min skötväska från Ullared om du vill.Lägger upp en bild om några timmar när jag får dottern att sova.

• Coca cola light

Nu har jag lagt in bilder på en del av mina inköp. Jag orkade inte sätta ut priser på allt men det är bara att fråga om ni undrar.

• Coca cola light

Livisen

Jag har köpt påslakan på Gekås och de är för täcken som är 100*130 cm Jag köpte själv inget täcke där men deras täcke för spjälsäng är iallafall 100*130cm. Sen har de även täcken för vagga och vagn men jag har tyvärr inget mått på dessa.

• Coca cola light

Mian: Jag såg att de hade Topcom babyvakt samt Philips. Philips kostade 399kr och jag skulle hellre ta dte än topcom. Jag har haft ett topcom som jag tillslut reklamerade.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3