• Peak

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

HEJ på er glada, mamma ska till Ullared imorgon - Nån som har bilder?? Hoppas!!

• Peak

visst finns det väl babyvakter? Har för mig det - vilka märken har de och är de så mycket billigare än annars?

• Peak

oj vad det ekar härinne (alla svarade på samma fråga )

Nån som kan svara på om de har babyvakter inne på Gekås?

• Peak

ja jag har för mig jag klämde på sådana sist jag var där, men kom inte ihåg eftersom jag inte köpte nån...vad var haken...är de inte så mkt billigare kanske? Hade de inte Philips?

• Peak

jag har också åkpåse därifrån, tyckte den var bra och snygg!! (svart) och vilket pris, kompisar som köpte förra vintern betalade måååånga fler hundralappar, och jag tror inte Lowe frös för han hade en från Ge-kås!

• Peak

08påväg - kul!! Bra att du trivs!

Ang provning av kläder - jag provar alltid allt! Storlekarna är ju helt åt skogen ibland, min lilla mamma har 36/38 i vanliga fall hon provade ett par byxor som det stod 42 eller L på och kom inte i dem!

• Peak

nån som har nya bilder? Mamma ska dit och det är så svårt att säga vad hon ska köpa, lättare med bilder! (pojkkläder 74-80 gärna och heminredning)

• Peak

emma henrik - tack för titten!

Nån som vet vad regnställ utan foder kostar? Jag fick höra att de inte var bra (har ett fodrat) för när barnen står i vattenpölar sugs vattnet upp i fodret...(jag som tyckte det var smart )

Och regnställ till dam - kostnad??

Ingen mer med bilder? Samlar nu
    Ingen som har fotat från hemavd?

• Peak

...ja alltså inte inne på ge-kås (även om det vore det bästa ) utan sina inköp från hemavd

• Peak

skönt att höra tjejer, de verkade tycka att jag var helt blåst Men jag tyckte att om det var såå mycket vatten kan de väl ha stövlarna utanpå (om det är sjöar av vattenpölar) men det gick ju inte för då får de ju vattnet rakt ner i stöveln, så inget var bra

• Peak

ingen mer med bilder??
    Ni som är där nu i dagarna - fota snälla
    Ni kan få se bilder på vad jag fick i veckan när mamma och pappa kommer hem!

• Peak

promenadflickan och maggan - bilder? törstar information!!
    Och promenad...vart bodde ni då?
    Fast jag har en kompis som jobbar på hotell så vi bodde för 250 kr var på hotell med kvällsbuffé och frukost

• Peak

ALLT (gärna hehe...) Mamma ska dit och det är lättare att visa bilder på vad man vill ha...

• Peak

maggan - toppen

Smurfan - vi köpte ett vanligt vitt spjälskydd där, så mitt är nog inte så kul Men de hade med nalle puh bl.a när jag var där sist.

• Peak

Lyndi - det kan det ju vara värt att betala (130kr för en hoppgunga) om man har tex som vi drygt 40 mil tror jag till Ge-kås Alla har inte sån närhet som du

Har fått en massa kläder till min son nu - mamma o pappa var där i går, så nu har han dagiskläder. Är det nån som vill se kan jag lägga in, men då på begäran, är trött ju

• Peak

nu har jag lagt upp bilder på kläder mamma köpte till Lowe i Ullared Ligger under starka

• Peak

ja det blev en del dagiskläder - sen blir det ju lita annat när mamma handlar, jag hatar tryck som tex KappAhl har en förkärlek för så hon är rädd att köpa något med tryck över huvudtaget! Men döskallar och texter på bodysar gillar jag skarpt

Men skulle gärna vilja åka dit själv snart...men "får" inte åka förrän vi flyttat in vårt hus som inte börjat byggas än och ser vad vi behöver säger min sambo...klokat ja, men tråkigt ja!!

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3