• Ercki

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Lena83: Jag var där torsd- lörd. Såg att det fanns tavellister i ek.
    MamaN: Det fanns dåligt med duplo. Jag hade oxå velat ha brandstationen. En av dagarna fanns det ingenting... Sedan fanns det en hink, men det var inget för mig. Fanns dåligt med lego oxå. Fanns bara för äldre barn; typ robotar och sånt.

• Ercki

Såg att det var många som köpte en lära-gå stol... Vet dock ej hur mycket de kostade.

• Ercki

Puss och kram:
    När jag var där i slutet av förra veckan fanns det bobby cars. Både röda, blå (polis) och rosa. Fanns jätte många. Såg inte priset, men jag tror det var 299 kr (???).

• Ercki

Ni som var till gekås någon dag i v 32!!
    Var det mycket folk? Kö in? Kötid vid utgångskassorna? Parkering?
    Jag håller på att planera nästa års semester (redan!- men det ska börjas itid!). Då vi ska till västkusten blir det, såklart, ett besök i gekås! Hade från början tänkt v 27 (var till gekås denna vecka i år- och det var hur lugnt som helst), men med tanke på bad i havet är det nog bättre lite senare på sommaren... Var oxå lite sugen att gifta mig -hemligt - 080808, och funderade att göra det på semestern... Det är bl.a. därför jag är ute i tid. Men som sagt - hur var det på gekås v 32 iår?? Är bara dit en gång om året, så jag vill inte att det ska vara kaos!!!

• Ercki

Tack för alla svar! Det blir nog ett besök i v 32, istället för v 27 som det var tänkt från början. Sedan får vi hoppas på FINT väder, dels för att kunna bada i havet och dels för att kanske slippas trängas på gekås... Ett helt år kvar...

• Ercki

Avundsjuk på er som bor nära! Själv har jag runt 50 -55 mil...
    Men, när jag är där blir det shopping för många, många tusen!

• Ercki

Folk runt omkring mig förstår inte hur jag kan åka dit. De tror att det är andrasortering och piratkopior! Blir såå irriterad på dom ibland - att de inte kan fatta!! Har ju t.ex. köpt ALLA barnspel där, och jag ser då ingen skillnad på t.ex. vårt och andras "den försvunna diamanten"... Köper oxå alla underkläder där, alla handdukar, lakan, köper på mig presenter o.s.v. Skulle kunna handla hur mycket som helst när jag är där! Men folk - dock inte alla, men många - förstår ändå inte. Men det är ju deras problem, jag älskar iaf gekås!

• Ercki

Jag köpte ett skidset till mig när jag var dit vecka 27. Blå jacka och svarta byxor (fanns i flera färger). Kostade 399 kr. Fanns inte jättemycket att välja på då, antar att det finns mer nu. Men jag är iaf nöjd, tyckte det var jättefint - och billigt. Hemma får man inte ens byxor för det priset.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3