Inlägg från: Jockelina |Visa alla inlägg
  • Jockelina

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Ercki skrev 2007-08-13 16:24:47 följande:
    Ni som var till gekås någon dag i v 32!!Var det mycket folk? Kö in? Kötid vid utgångskassorna? Parkering? Jag håller på att planera nästa års semester (redan!- men det ska börjas itid!). Då vi ska till västkusten blir det, såklart, ett besök i gekås! Hade från början tänkt v 27 (var till gekås denna vecka i år- och det var hur lugnt som helst), men med tanke på bad i havet är det nog bättre lite senare på sommaren... Var oxå lite sugen att gifta mig -hemligt - 080808, och funderade att göra det på semestern... Det är bl.a. därför jag är ute i tid. Men som sagt - hur var det på gekås v 32 iår?? Är bara dit en gång om året, så jag vill inte att det ska vara kaos!!!
    Jag var på Gekås i torsdags alltså under vecka 32 och det var inte alls så mycket folk som jag upplevt tidigare. Alldeles lagom.
  • Jockelina
    arev76 skrev 2007-08-14 13:14:46 följande:
    Hej!Tänkte handla vinterkläder osv. på Gekås i oktober, har någon här inne koll på när de packar upp vinterkläderna?Mvh. Vera
    Jag köpte en vinterjacka förra veckan på Gekås!
  • Jockelina
    littlemisstrouble skrev 2007-08-15 06:35:59 följande:
    Kan ju skriva vad som fanns inom scrap book med då som jag kommer ihågpunch setscrap book set 99kr med bok mmmassor av olika handgjorda papper 6kr/paketset med tema papper 7krstickers med olika teman 6krset med silver och guld papper 10krstämpel setsaxar både mönster och vanligasmå scrapbook set 25krmindre scrapbook set med tema 15krhörnstansardet är vad jag kommer ihåg att det fanns men som sagt det är en hel hylla med sådant för sig själv så det kanske var mer grejer som jag inte har färskt i minnet
    Vart fanns den hyllan? Jag såg ingen sådan när jag var där i förra veckan. Jag var så fokuserad på annat så jag missade den säkert. Det kan vara kul och veta vart den finns till nästa gång jag ska dit.
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3