• Nessii

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Mina föräldrar var i Ullared i veckan och mamma berättade att Gekås satt upp ett stort tält utanför butiken där de säljer ut en massa sommarkläder superbilligt. Hon köpte dam-shirts för 10 kr st o de såg helt ok ut. Nån annan som sett detta tält?

• Nessii

Jag har kört med Esska och Bambino dinappar till dessa flaskor och det har funkat alldeles utmärkt.

• Nessii

Om man gillar att trängas lite extra med folk så är det helt ok att åka en lördag.. Annars tycker jag att det är vansinne... Jag har varit där en lördag i början av maj jag åkte med mamma o pappa så medans jag var inne så tog de handom Laban, för jag ville inte att han skulle behöva trängas med en massa galna människor.. Sååå jag rekomenderar att ni försöker att lämna er skrutta till nån barnvakt, om möjlighet finns.

• Nessii

Vad bra att skruttan ska vara hos mormor.. Det brukar gå bra att åka en lördag men var beredda på att det är mer folk då o trängseln inne kan vara lite påfrestande... Men vässa armbågarna o klistra på det fejkade leendet... för då kan man komma långt. Jag ska själv åka nångång i november, men jag tar en bussresa ner o en vanli vardag för jag hr ju den möjligheten.

• Nessii

Hella23: Men du o käre sambon behöver ju inte gå tillsammans hela tiden. Kanske den första timmen o sen när det ska betalas den övriga tiden kan han väl få "fritt val". Han är ju motorintresserad så skicka ut honom till motormusseet eller till netonnet.. det tror jag både du o han mår bäst av. jag skulle INTE palla med att ha Tomas med mig hela tiden.. o det skulle han vägra... jag har inte fått med mig honom till Ullared överhuvudtaget.. han påstår att man blir magsjuk så fort man kommer in.... Japp han har varit där en gång... o så fort han kom in drabbades han av magsjuka o tillbringade ca 4 timmar på toaletten.. så han har inte så bra erfarenhet av detta varuhus.

• Nessii

Hallongrottan: Om du är osäker på om du gjort rätt eller inte så kan du väl ringa till campingen o fråga. De måste ju ha din bokning i sin dator där. Bättre att ringa än att gå o vara osäker.

• Nessii

Ojdå hade jag lagt mitt inlägg fel.. Var jag inne i Traderatråden o svamlade.. Tack ekorren för att du la in det rätt.. o tackar för svaren. Här i Östergötland verkar barnen ha höstlov v 44... Så 6:e nov är kanske inte helt fel att åka.. Det är en bussresa som går dit då..

• Nessii

Jag har förstått att det verkar vara höstlov v 43 o 44. Det lutar åt att jag o min kompis kommer att åka tisd den 23 oktober dvs v 43.. Hoppas bara på att det inte är kaos.. Men men det är bara att vässa armbågarna och käka lite valium så ska det nog gå bra. Jag tar ju inte med mig varken barn eller karl så jag får bara sköta mig själv så då kommer det nog att gå bra.

• Nessii

Jahapp.. nu har jag och en kompis bokat en resa ner till Ullares. Bussen går den 23 oktober.. ska bli så kul att åka. Kolla efter lite julklappar o annat smått o gott.. ska spara lite pengar så att jag har en del att spendera..

• Nessii

vad knepigt det är. det står att ett nutt inlägg skrivits runt 22 tiden men när jag öppnar denna tråd finns det bara ett inlägg sen kl 12.05... myyycket knepigt..

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3