Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Ska till ullared inte den här helgen men nästa (alltså lönehelgen) Vilka tider har dom öppet då?

Vi ska köpa grejer/kläder till vår bebis som kommer i november.. Någon som har en bra inhandligslista?

Sen undrar jag va köper ni för strlk till er nyfödda bebbar jag tycker 50 känns lite litet .. lr att dom växer ur det fort Fundersam

• glitterkorn

Längtar tills nästa lördag !! Skrattande Ska bli så roligt !!

Är det alltid mycket folk lönehelger där?

Vi tänkte vara där en stund innan dom öppnar strax förre sju, bra ide?

• glitterkorn
    Lyndi skrev 2007-08-17 20:48:08 följande:
    Var på Gekås idag en sväng... sjukt mkt folk..
    Hitta du något skojit då?Skrattande
  • glitterkorn
    Peak skrev 2007-08-17 21:22:41 följande:
    nu har jag lagt upp bilder på kläder mamma köpte till Lowe i Ullared Ligger under starka
    Fina kläder! Längtar tills nästa lördag då jag ska dit Skrattande
  • glitterkorn

Åh vad jag LÄNGTAR tills på lördag!! Ska bli så SKOJIGT =)

• glitterkorn
    Coca cola light skrev 2007-08-20 16:10:23 följande:
    Nu har jag lagt in bilder på en del av mina inköp. Jag orkade inte sätta ut priser på allt men det är bara att fråga om ni undrar.
    Va mycket fint du köpt! Glad Nu längtar ännu mer tills på lördag! =)=)=)=)
  • glitterkorn
    Hallongrottan skrev 2007-08-21 10:20:13 följande:
    Sådär, har ring camping och vi har bokad stuga fre-lör. Kanon! Nu gäller det bara att vila upp sig inför lördagen, då man kommer springa som en dåre. Och det kommer säkert vara massor med folk då det är löning. Någon mer som ska dit på lördag?
    Jag ska dit på lördag ska bli så roligt =)=)=)=) Längtar massor!! Tycker tiden går så LÅNGSAMT!
  • glitterkorn

Någon mer som har bilder på bebis grejer/kläder dom köpt på gekås?

• glitterkorn

Jag ska dit på lördag, så är det bara Skrattande

Men jag undrar ska jag satsta på att vara där en timma innan det öppnar eller en halvtimma? Fundersam Vi bor lkpg så vi kommer ju försöka åka vid 2-3 på fredag natten.

• glitterkorn

Äsch får väl vassa armbågarna ta mig en valium, Ullared her i come!!

• glitterkorn
    Åkte till ullared 03.00 i natt, var där vid nio eftersom vi som vanligt körde lite fel Hemlis + att vi stanna och åt frukost .. Men men trode det skulle va MASSA folk men jag tyckte det var väldigt lungt o skönt, visst var det folk men inte mer än vanligt!!

Köpte massa fint! Kommer lägga u bilder i min gallerie i morrn kv på bebisakerna jag köpt blandannat :)..

Fanns jätte fina vanliga overaller o flisoveraller till bebisar :) O massa annat kul mkt leksaker o så till dom minsta, en hel del fina bodys men det kunde funnit några till tycker jag men men.. hitta massa nice :)
  • glitterkorn

Nu har jag lagt in bilder i galleriet bebisakerna/kläderna ligger i mappen ullared gekås bebisaker/kläder o mina i den andra mappen ullared gekås kläder till mig Skrattande har skrivit priser med.. Fick in det mesta jag köpt.. Kram!

• glitterkorn

Fast en sak med ullared som INTE är så skoj är toaletterna fy vad äckliga!!

• glitterkorn
    PcoBella skrev 2007-08-27 21:48:16 följande:
    Har de vagnar??????Någon som vet något om vagnarna??
    Jag såg någon sittvagn o barnvag har jag förr mig men kolla inte på dom så noga..
  • glitterkorn
    amg skrev 2007-09-02 00:21:41 följande:
    Någon som har bilder på sina nya fynd?
    Har bilder på det jag köpte förra veckan om du inte sett dom ..
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3