Inlägg från: Hallongrottan |Visa alla inlägg
  • Hallongrottan

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Hurra! Vi ska till gekås på lördag, har aldrig varit där och vi har verkligen bunkrat upp med massor av pengar! Ska bli så skoj.

Undrar om någon har lite bilder på bebissaker därifrån. Någon som har prislista på allt ni handlat?

Babysitter, babygym, vad kostar det där?
    bäddset till spjälsäng? Allt möjligt mottages varmt

• Hallongrottan

Beach, vad kostade babysittern?

• Hallongrottan

Vad kostar allt? kan ni ge mig exempel?

• Hallongrottan

Fasen vad billigt Läääängtar som en tok nu att åka dit!

• Hallongrottan

Men hörrni! Måste kolla en sak med er som har bokat boende där nere på gekås campingen i samband med resan.

Jag bokade en campingstuga 4 bäddars utan toalett. Sedan slutförde jag bokningen och jag udnrar om det ska komma bekräftelse till emailen?

Får panik om att jag har gjort fel. För det stod ju att jag skulle slutföra bokningen och nu hoppas jag att det är bokat så vi inte kommer dit och beter oss som konstiga typer

• Hallongrottan

Försöker ringa dit men det är ingen som svarar och dom ska ju ha öppet till 21. Får väl pröva imorgon om inget annat

• Hallongrottan

Idag ska jag ringa till campingen och kolla så att jag verkligen har bokat en stuga. Det har fortfarande inte kommit mejl på bekräftelse på stugan jag bokade. Börjar bli lite nervös eftersom kommer man dit och ska checka in så kanske det har blitt något fel så står man där utan stuga Hur kul är det att sova i bilen då

• Hallongrottan

Sådär, har ring camping och vi har bokad stuga fre-lör. Kanon! Nu gäller det bara att vila upp sig inför lördagen, då man kommer springa som en dåre. Och det kommer säkert vara massor med folk då det är löning.

Någon mer som ska dit på lördag?

• Hallongrottan

Så det är verkligen jättebilligt där nere?

• Hallongrottan

Oj, är inne på Gekås hemsida och kollar webcamen. Det är folk det och ännu är det inte löning och det är ju så i helgen. Hjälp och vi ska dit. Anar att vi verkligen har en dum dag att åka dit på. Snacka om att vakna tidigt i stugan och skynda sig dit.

• Hallongrottan

Ja, morsan min sa exakt likadant att vi ska dit på fredagskvällen och kolla lite och handla det vi kan och sedan på lördag det vi bara ska ha lite till av

• Hallongrottan

Men kul!!!!! Vi ska ju dit på lördag Fasen för att stå i kö. Det är den enda helgen vi kan åka.

• Hallongrottan

Men om vi säger att vi kommer ner till ullared vid 5 på fredagen ska checka in för stugan och så, sen går vi på gekas men varor fylls alltid på? Det tar aldrig slut?

• Hallongrottan

Fredag kväll sen sover vi över och går dit när dom öppnar

• Hallongrottan

Imorgon är det bara att ladda upp inför lördagen. Får gå några ronder, måste dock träna lite

• Hallongrottan

Godmorgon!!

Gick upp med tuppen imorse I eftermiddag åker vi mot ullared. Ska bli så skoj eftersom det är första gången jag är där. Härligt att komma till en stuga och koppla av ikväll.

Och imorgon springer man som en tok där nere och handlar. Fy fasen lönehelg Men det går ska ni se!

Kram

• Hallongrottan

Nu är vi äntligen hemma från ullared! Det var så roligt att åka dit och vi har spenderat finfint med

Måste dit igen! Snart!!!

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3