Inlägg från: lillälva |Visa alla inlägg
  • lillälva

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Vilken BRA tråd! För mig som ska till Gekås den 15/9 och typ inte har varit där på sex-sju år! DÅ har jag en liten fråga Fattar ju att man egentligen ska välja en annan dag att åka än en lördag, men har inte så mkt val. De öppnar ju vid sju. När är det egentligen MINST kö? Jag bara minns att man stod i den där lååååånga kön hur länge som helst sist jag var där. Ska man va där vid sju, eller är det bättre att sikta på nio-tiden och hoppas att det lättat lite? Frågar er ERFARNA Gekåsbesökare

KUL att höra att det fanns overaller redan, tänkte shoppa till min lilltjej som fyller 1 den 31/10! Blir både födelsedagspresenter och julklappar och presenter till hennes kompisar. Sen funderar jag på typ gåvagn, lekspis osv. Ska bli skoj att se vad som finns!

Hörde ngn säga att schampo och sådant INTE är billigare på Gekås, får väl kolla själv!

Hihi, har redan börjat skriva lista, och maken är heltokig fast han slipper följa med, ska åka med ett par väninnor!

• lillälva

PcoBella,

Min kompis har köpt en vagn av märket Modi där, hon är jättenöjd, men jag har även hört kritiska röster om det märket. Leta i gamla trådar här och kolla in Modis hemsida! OM de har kvar det märket nu, hon köpte för 1 år sen...

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3