Inlägg från: FruMähler |Visa alla inlägg
  • FruMähler

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

tjenixen alla ullaredgalna...ska åka nästa helg ja..eftersom vi ändå ska åka 63 mil för å köpa en bil så tyckte vi att 30 mil till till ullared inte är nått att tala om..självklart åker vi dit! Ska införskaffa barnsaker nu..har bf i februari men eftersom ja har problem med rygg å fogar redan nu så tänkte vi starta i tid medans ork finns ...ville bara tacka för alla fina tipps man får här inne...helt suverränt!...93 mil för att handla kan det nog vara värt verkar det som iaf ...synd att det är över sedan å man har 93 mil hem oxå

• FruMähler
    Hallongrottan skrev 2007-08-21 10:20:13 följande:
    Sådär, har ring camping och vi har bokad stuga fre-lör. Kanon! Nu gäller det bara att vila upp sig inför lördagen, då man kommer springa som en dåre. Och det kommer säkert vara massor med folk då det är löning. Någon mer som ska dit på lördag?
    vi ska dit på lördag!
  • FruMähler

är det bra bhar på ullared?lönt att köpa?..å i större storlekar?....många frågor...ikväll så åker vi

• FruMähler
    Pyret 78 skrev 2007-08-23 06:42:59 följande:
    H hjärta M:Jag drar stl 80E och är därför i behov av bra BHar. Köpte två st på GeKås sist jag var där. De kostade 50 kr/st och är de bästa jag haft. Nästa gång ska jag köpa på mig ett helt gäng.
    å vad bra! du vet ja att det kan va lönt att leta lite
  • FruMähler

tjena! just hemmkommen från ullared ...tog bara10 timmar att köra hem men det var det värt köpte en hel del massa, sambon köpte en jätte fin vinterjacka för 250 kr å täck byxor för 99 kr...heeelt otroligt...kom dit på fredagen å skulle bara kolla läget..men det var så lite folk så vi vågade inte vänta till lördagen ..men vi gick en vända på lördagen oxå...då var det inte helt hopplöst med folk heller ..å vill dit snart igen ...bara 10 timmar bil körning bot som hindrar en...å en toom spargris tyvärr...skönt att nu är alla julklappar bortgjort å det gick hur smidigt å billigt som hällst me tanke på att ja ha ca 28 syskonbarn..tur man inte köpter åt precis alla

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3