Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
3 underverk skrev 2007-07-22 12:42:04 följande:
HejTill er som precis varit i Ullared, har höst och vinterkläder o julsaker kommit in???Ska åka dit i början på aug, brukar alltid åka i oktober, men har släktingar på besök från utlandet som aldrig varit där så jag tänkte vissa dem mitt shoppingparadis.Och hur ser det ut på leksaksfronten???Tack på förhand
Var på Ge-kås i fredags och såg faktiskt en som höll på att sätta fram vita proslinstomtar. Så det är väl på 'g' antar jag. Som Veratyra skrev så har vinteroveraller och vinterjackor kommit in till barn. Fanns även vinterjackor bland dam. Herr kollade jag inte på.
Lite svårt att svara ang. leksakerna eftersom jag inte vet vad du är på jakt efter. Men i det stora hela så tyckte jag att det fanns gott om leksaker ycker jag. Tyckte det kändes som att den avdelningen också blivit större. Eller jag har fel kanske? Men mycket spel och pussel. Dockor & Barbie dockor, utklädningskläder (prinsess & Pippi), lego & duplo ja för att nämna något av det jag såg. Men det ändras ju säkert snabbt. Vi fick fixat barnen julklappar iaf.