Inlägg från: flingflong |Visa alla inlägg
  • flingflong

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

sweetanna skrev 2007-08-29 18:45:18 följande:
    nyss hemkommen från ge-Kås. vad är en skaljacka?
    Var det mycket folk?
    Livet är för kort för att bråka
  • flingflong

Åhå, det lät trevligt. Hoppas det är likadant på Fredag.

• flingflong
    sweetanna skrev 2007-08-30 10:05:58 följande:
    på hösten är fredagar o lördagar allra värsta dagarna att besöka ge-kås på.(Kommer man på förmiddagen är det stor risk för kö) på sommaren måndagar o tisdagar värst. finns myter om att tex onsdagar innebär fler nyheter än andra dagar, men det stämmer inte- personalen fyller på allt som finns kontinuerligt under dagen. finns inget i butik- fråga..finns säkert mer på lager. lite "inside info"- har jobbat där i flera år nämligen =)
    Åh nej. Hoppas det inte stämmer imorgon.
  • flingflong
    Familjen Söderström skrev 2007-08-31 07:37:22 följande:
    jag ska få komma till ullared, i slutet av september
    Härligt. Börja skriv en lista redan nu då..
  • flingflong

Om knappt 4 timmar bär det av för mig ner till Ullared. Någon som vill att jag skall hålla utkik efter något?

• flingflong
    Amanda skrev 2007-08-31 09:19:34 följande:
    Åh va kul!Gud så avis jag blir! Om du har vägarna förbi Hästsportavdelningen så får du gärna titta vad de tar för ridbyxor (helskodda till vuxen och vanliga till barn), säkerhetsvästar (både vuxen och barn), ridhjälmar (både vuxen och barn) samt ridstövlar (både vuxen och barn).Märks det att dottern och jag ska börja på ridskola...
    Så nämner du den enda avdelningen jag troligen inte kommer befinna mig nära.
  • flingflong
    Amanda skrev 2007-08-31 09:25:00 följande:
    Hihi vilken osis!Men skulle du virra bort dig för att sedan helt plötsligt upptäcka att du hamnat där så får du gärna kolla
    Självklart!
  • flingflong
    saaandra86 skrev 2007-09-01 10:17:23 följande:
    Var det små skateboards eller vanliga?
    Fanns både och men vet ej priset
  • flingflong
    Anna2barn skrev 2007-09-01 12:30:57 följande:
    Dum fråga kanske, men vad är brandfiltar för nåt?
    Filtar som man lägger på t.ex en människa som tagit eld för att kväva elden.
  • flingflong
    Gyllan skrev 2007-09-01 12:35:52 följande:
    Är det någon som vet när de får in julsaker och liknande? Tänkte förelå en tripp med min mor snart, har hittils aldrig varit där, bor i Stockholm så det är ju en bit att åka. Och eftersom julsaker e en passion så vore det kul om de fått in de då.Gärna lite tips från er vana besökare, vad ska man absolut inte missa, vad kan man hoppa över osv.
    Det har redan börjat komma upp en del julsaker men vänta några veckor så har de mer.
  • flingflong
    LillaJag79 skrev 2007-09-02 14:11:22 följande:
    Är det nån som vet hur det är att åka till Gekås i december? Är det jättemycket folk. Jag och sambon tänkte åka på em.
    Om du åker i början av December så är det fullknökat. Åker du veckan innan julafton är det inte lika mycket
  • flingflong
    Lapskojs skrev 2007-09-02 15:12:28 följande:
    Ni som har koll - när är bra dagar/tider att besöka GeKås? Jag vill dit inom den närmaste månaden men kan egentligen nästan när som helst. Tips?
    Just nu är det inte mycket folk där på vardagarna. Samma sak förra året den här perioden. Så åk så fort du har möjlighet helt enkelt.
  • flingflong
    Hannajo skrev 2007-09-02 17:53:10 följande:
    Någon som var där i lördags? Mycket folk? Kö?Hur länge har de öppet på lördagar?
    www.gekas.se
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3