Inlägg från: Maria84 |Visa alla inlägg
  • Maria84

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Måste fråga er som varit där nu i år, vad har de för skötbäddar numera??
    Förra året när vi var hade de bara de där uppblåsbara och det är inte några såna jag vill.
    Finns det andra i år??

Mamma till Liam 030605 och Grodan bf 080116
  • Maria84
    Beach skrev 2007-08-27 07:53:14 följande:
     Japp det finns andra nu, som är mycket bättre.   Med typ skumgummi inuti.Och tyg utanpå.
     Åh så bra, det är precis såna som jag vill. Men förra året när vi var nere så hade de bara de där uppblåsbara och det funkar inte här med katter som förmodligen kommer att hoppa upp och lägga sig där. Får hoppas att det finns när det är dags för oss att åka ned bara
  • Maria84

Hur är det med mammakläderna där?? Vet att de har och inte så mkt, men vad tyckte ni som varit där??

• Maria84

Usch jag har så svårt att bestämma mig för när vi ska åka...Jag vill inte vänta för länge, magen är stor redan nu och fogarna är elaka men jag vill att julsakerna ska komma in och alla vinterkläderna. Sen är det ju att pricka rätt dag då det inte är allt för mkt folk.

• Maria84
    Wildis81 skrev 2007-09-02 09:50:46 följande:
    Maila kundtjänst och fråga hur mycket julsaker dom fått in o när dom fått in allt! www.gekas.se
     Smart! Det tänkte jag inte på
     Ska genast maila dem.
  • Maria84
    Wildis81 skrev 2007-09-02 09:58:46 följande:
    Gör det. Själv ska jag dit på fredag o hoppas oxå dom fått in en massa julsaker. Mailade o frågade för några veckor sen om dom fått in julsaker men då fick jag till svar att dom fått in en del av sortimentet, men hört i efterhand att förra året fick dom in en massa första veckan i september.... hoppas det är så nu oxå
     Håller tummarna för att de har kommit in så du hittar en massa julsaker!
    Jag brukar ha så svårt att bestämma mig vad jag vill ha i julsaksväg så jag brukar fastna där ett tag
  • Maria84
    Wildis81 skrev 2007-09-02 10:01:32 följande:
    Ja... det e sååå kul med julsaker. Vi har köpt större hus nu oxå så det behövs en väldans massa ljusstakar o stjärnor
     Ja vi flyttade ju till ett större hus för 2 år sen, behöver inte säga kanske att det blev en massa extra julsaker inhandlade Men känner att jag måste fylla på i år ändå
  • Maria84

Fick mail från kundtjänsten nu och fick till svar att de har fått in höst- och vinterkläderna och delar av julsortimentet men att de inte kunde svara på när de hade full sortering av julsakerna..

Men vi väntar ett tag till så får vi se..

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3