Inlägg från: Realmilla |Visa alla inlägg
  • Realmilla

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

charmmiss skrev 2007-07-05 20:09:41 följande:
    695kr
    Tack för ditt svar....Nu blir Syrran glad
    Jiie skrev 2007-07-05 20:30:08 följande:
    Men vad är det för skydd?????
    Babyskydd kallas bebisens första bilstol. inte så lätt att veta om man väntar första barnet
    Amanda 060417 + Bebis mage V 31
  • Realmilla

jo visst man kan säkert få en stol till bar pris begangnad men vem vet hur dem hanterat stolen om den är krockad eller så.
    isf ska man nog köpa begangnat av nån man känner.

• Realmilla
    Lindekull skrev 2007-07-05 23:04:17 följande:
    Nu har jag lagt in bilder på några av inköpen från i tisdags (lära-gå-bil, leksaker och sulkyn).Visst har det kommit in vinteroveraller och regnkläder! Köpte 2 olika regnklädersset à 189kr i storlek 80 och 90. Den ena är fodrad med fleece. Köpte även regnbyxor i galon med hängslor (69.95kr) och dagisvantar (29.95kr). Det fanns även overaller men kollade inte vad de kostade. Alla ytterkläder finns längs upp i vänstra hörnet vid barnkläderna.
    Vad kostade den leksaken med pop upp djur
  • Realmilla

Kan tänka mig att de som har långt att åka o de som bara är på Ullared 1-2 ggr per år brukar göra av med mer pengar. än för oss som kan åka lite oftare.
    Jag gör av med 2000-4000 beroende på hur längesen jag var där tex.

• Realmilla

Man blir så sugen på Ullared när man läser här inne om era fynd. själv får jag nog tyvärr vänta tills nästa vecka....

• Realmilla
    Puss och Kram skrev 2007-07-11 11:01:52 följande:
    Åh vilken underbar tråd, Jag ska till ullared 31juli och har börjat göra lite "reserch"Vilka shyssta barnmärken kan man få tag på i Ullared. Finns tex esska, babybjörn, bambino, duplo osv... Alltså vad finns att få tag på?
    Esska finns, Mam, Bambino finns, Duplo ska finnas, Fisher price, Brio Pippi, Disney, Bamse Natusan (tvättservetter, Ammningsinlägg Babyoljor, Barnängen mmm.
  • Realmilla

Min sambo tar ledig på Torsdag för att jag ska få shoppa på Ullared Så han o dottern har en del tid att fördriva för att låta mig shoppa i fred...
    Jag föreslog motir museét någon som har varit där???
    Sen undrar jag var lekparken finns (om det finns nån) kan vara bra att veta när sambon har en 15 månaders att underhålla.

Någon som vet om de har fotoalbum för digitalkamera kort...och vad de kostar?

• Realmilla

digital formatet är 11x nånting... jag framkallar alltid i det formatet för annars beskärs bilden om man väljer dt vanliga kamera formatet.

• Realmilla
    Alvinbus skrev 2007-07-17 17:15:11 följande:
    Om du står framför entrén så ser du lekplatsen tydligt.
    Tack så mkt
  • Realmilla

har lagt upp lite shopping bilder från 19/7 i mappen shopping, bebis nr 2 och standard

• Realmilla

Ang Astrid Lindgren filmer..så kostar de 129 kr st...Pippi tv serien kostar 99 kr st
    sen finns det boxar. Bla Saltkråkan 4 filmer (filmerna) 299 kr  Emil 3 filmer 279 kr
    Pippi 2 filmer (filmerna) 199 kr och andra också typ Lotta på bråkmakargatan va också i box om jag inte minns helt fel.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3