Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Julsakerna är nog redan på väg fram annars kommer det i augusti tror jag. Är babysittern som dom har nere i Ullared ställbar?
Julsakerna är nog redan på väg fram annars kommer det i augusti tror jag. Är babysittern som dom har nere i Ullared ställbar?
Beach: Vad kostade den?
Under semestern brukar det inte finnas så många platser, men det finns ju alltid en grusparkering utanför campingen.
Yosa: Ja, det gör man som vanligt och nu tror jag att det finns ett service hus vid grusparkeringen, men är ej helt säker.
Athena78: Du kan hitta märkes kläder där också och det är väldigt billig. Billigar än Ö&B. Antingen ska man åka dit tidigt på morgonen eller på eftermiddagen. Under semestern brukar det vara mycket folk nästan hela tiden. Åk inte vid barnbidrag eller några dagar efter eller vid löning och några dagar efter. Ännu mer folk då.
Hur säkra är babyskydden från Ullared, man är ju lite osäker med tanke på att det är ett märke man inte känner igen.
Nej, man vet ju aldrig. Liknar dom en Rock a tot eller hur ser dom ut? Har kollat en del på dom och begagnade kostar ungefär lika mycket som dom nya som finns i Ullared.
Ja, men jag vet inte hur jag ska göra om jag ska köpa en ny i Ullared eller om jag ska köpa en begagnad. Visst det är några månader kvar, men man vill ju ha allt klart så man inte behöver stressa i sista minut. Lite dumt att Gekås inte har några bilder från affären på sin hemsida.
Det kommer nog snart om inte till semester så i augusti någon gång tror jag. Det är så olika.