Inlägg från: Anna2barn |Visa alla inlägg
  • Anna2barn

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Hur ser fårskinnen ut??? Som IKEAS???

• Anna2barn
    Coca cola light skrev 2007-07-27 22:19:32 följande:
    Är det någon som har sett om de har Mickispisar där och vad de kostar?
    Om jag inte minns helt fel så kostar de 199:-
  • Anna2barn
    miniliten skrev 2007-07-28 15:58:08 följande:
    hejhej en liten fråga till er som varit nere nyligen....jag ska dit på måndag o kollade in "kartan" över varuhuset nyligen =)reagerade över att det känns somom dom har flyttat babyavdelningen har dom det??innan låg den ju om man gick rak till höger vid ingången o sen rakt mot heminredning o precis efter bädd o det låg babygrejer så som vagn o så.... kanske ä det inet den avd dom menar som baby på kartan här på det gula fältet?? vad är då såna fall baby? ä det babykläderna dom flyttat från barnavdelningen??nehe det gick visst inte o få fram bilden på kartan blev bara ett kryss. hmmen gå in påwww.gekas.se o ta varuhuset till vänster o sen hitati varuhuset.längtar, behöver jag säga det hehe
    Har inte varit där själv på Gekås på några månader, men det stämmer att babyavdelningen är flyttad. Den ligger vid fritidsavdelningen var förrut. Fritidsavdelningen ligger i källaren nu.
  • Anna2barn
    miniliten skrev 2007-07-28 16:27:15 följande:
    ok då sk ajag försöka lokalisera mej dit först då, hade ju tänkt o gå dt där jag trodde den låg fortfarande, men ä det babykläder o nappflaskor o vagnar o allt?? innan låg ju dessa tre på tre olika ställen
    Det har jag ingen aning om, men jag tror att babykläder ligger kvar på samma ställe som förrut, men jag kan ha fel.
  • Anna2barn

Jag personligen hade ALDRIG velat ha med mig barn till Gekås. Men om man inte kan lämna bort så är det ju inte så lätt att låta bli.

• Anna2barn

Jo, när jag åker dit är jag där en hel dag och jag tycker inte barn ska behöva sitta i vagnar så länge bland stök och mkt folk. Sist jag var där hade en mamma satt fast sina barn med selar i vagnen och så satt de där medans mamman sprang omkring och letade grejer. Barnen hade inte så mkt att välja på och satt i vagnarna och var ledsna. Nej, jag utsätter inte mina barn för det.

Såg även en del som släpade in sina barn i provhytterna fram och tillbaka. Barnen fick bara gilla läget och hänga på. De mutades väl med massa leksaker

Alla gör som de vill, men mina barn har det bäst hemma.

• Anna2barn
    vofflan skrev 2007-07-28 20:13:46 följande:
    Hon är 6 månader, för stor för att ligga i babyliften, för liten för att vara lös i vagnen
    Kan du inte ställa bilbarnstolen i vagnen då?
  • Anna2barn
    vofflan skrev 2007-07-28 20:28:02 följande:
    Hon blir galen om hon sitter fast så länge tror jag, men jag ska ha det i tanken
    Jo, det är ju precis det jag menar med mina tidigare inlägg att det bästa är om barnen kan vara hemma. Ska du åka själv? Tänkte om din sambo/man ska med så kanske han kan var med henne utanför eller nåt.
  • Anna2barn
    MamaKajsa skrev 2007-07-28 20:34:40 följande:
    min lilla kille har varit med flera ggr. han älskar att sitta o kolla i taket inne på Gekås. han har aldrig suttit så stilla o varit så nöjd som han är inne där.....och på IKEA
    Jo, men det kan man ju inte veta innan
  • Anna2barn
    08PåVäg skrev 2007-08-02 20:27:11 följande:
    Men det går mycket pengar tillbaka till företaget när man är där varje dag. Svårt att låta bli att shoppa. Särskilt när man sitter i kassan och får massa tips om saker man kan köpa. =) Särskilt nu när det är bebbe på g. Livsfarligt!
    Visst är det så att personalen får en massa bonus pengar???
  • Anna2barn

Jag kan inte FL:s alla regler, men det stred mot deras regler iallafall. Antingen kan du anmäla inlägget själv så det plockas bort eller får du hoppas på att ingen kommer se det

• Anna2barn
    Glass skrev 2007-08-04 08:06:54 följande:
    Jag ska till ullared på måndag.Är det någon som vet om det finns mycket scrappsaker, så som stämplar och papper och sånt?Jag skulle behöva en privat shoppingklädguide då jag är där, jag hittar aldrig kläder som passar mig
    Det var någon tidigare i tråden som sa att det finns en del scrappsaker
  • Anna2barn
    Wildis81 skrev 2007-08-30 18:01:08 följande:
    Någon som vet om dom har innetofflor till både barn och vuxna??
    Inga skor på Gekås, men utanför i skobutikerna
  • Anna2barn
    Wildis81 skrev 2007-08-30 20:21:24 följande:
    Jag vet att dom inte har nåra skor tyvärr men jag tänkte mest på vanliga innertofflor... men då har dom kanske inte det heller. Men tack för svaret
    Nä, jag har aldrig sett innetofflor på Gekås. Det skulle väl vara mockasiner i såna fall
  • Anna2barn
    Lapskojs skrev 2007-09-02 15:12:28 följande:
    Ni som har koll - när är bra dagar/tider att besöka GeKås? Jag vill dit inom den närmaste månaden men kan egentligen nästan när som helst. Tips?
    Jag brukar åka mitt i veckan. Tisdag eller Onsdag runt den 11-13 innan barnbidrag och lön.
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3