Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Nu har jag lagt in lite bilder på  shoppingen i ullared igår ( under mappen shopping). Det blev som sagt inte så mycket eftersom det var  mycket sommarkläder kvar fortfarande.

• maggan75
    Coca cola light skrev 2007-08-14 20:11:21 följande:
    Någon som vet om de säljer örontermometrar där och till vilket pris?
    Jag såg att det fanns men kollade aldrig vad de kostade
  • maggan75

Jag såg micki lära gå vagn, men jag kollade aldrig vad den kostade. Jag var där i lördags

• maggan75
    zezziz skrev 2007-08-16 17:34:47 följande:
    Är det någon som vet om det är mycket folk på Gekås nu?
    Jag var i lördags och det var jätte lugnt och skönt
  • maggan75

Jag har fodrade regnställ i strl 90 och 120 + galon vantar och dagisvantar i mitt galler i Under shopping

• maggan75
    jordnöten skrev 2007-08-17 18:45:11 följande:
    Finns det barnmatstolar och resesängar? Om det finns barnmatstol, vad kostar de och någon som har bild?
    Barn matstolar fanns men kollade inget pris   Den såg ut som Antilop från ikea
  • maggan75

Jag har alltid använt fodrade regnställ till sonen, tycker det är jätte bra om det är slaskigt ute.

• maggan75
    amg skrev 2007-08-20 00:50:05 följande:
    Någon som vet om det finns fodrade regnställ där.Har en tös som snart drar strl 86 så helst ingen dubbelstrl som 86/92.
    Jag köpte fodrat regnställ till båda mina barn 149 kr st bilder finns i galleriet. Köpte strl 90 till tösen som börjat med strl 86 nu, det var jätte stort på henne. Ett tips är att mäta barnet innan du åker så man kan mäta kläderna vilket jag  hade glömt denna gången
  • maggan75
    amg skrev 2007-08-20 10:53:32 följande:
    Kikade in men hittade ingen bild, eller missade jag den totalt?
    Under mappen shopping finns det mina senaste ullared inköp   Glömde säga det förut  sorry
  • maggan75

Det som var så bra med dem var att det var hängsle byxor, vilket jag upptäckte när jag kom hem Räcka ut tungan   Har bara haft med midje byxor förut

• maggan75
    lyckliga jag skrev 2007-08-26 20:17:18 följande:
    min kompis var på ullared nyss och sa att hon såg LUNDBY dockskåp för typ 250 kr. Nån som har koll? är det möbler med,??
    Jag köpte ett lundby dockskåp  249 kr men det är utan möbler. De hade även lite möbler och grejer men kollade inte priserna på det.
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • maggan75
    Zhara skrev 2007-08-30 11:55:19 följande:
    Någon som vet om viteroverallerna kommit in till Gekås?Ska dit 17 september o tänkte handla klart vintergarderoben till dottern!
    Var där för 3 veckor sedan och då fanns det overaller
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3