Inlägg från: MammaMia84 |Visa alla inlägg
  • MammaMia84

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Haha jo kunderna är rejält hysteriska på det stället!

Camster skrev 2007-08-02 21:58:29 följande:
    Asså jag menade det inte som nåt negativt, absolut inte! Menade bara att det länsas snabbt av alla hysteriska kunder
  • MammaMia84

Massor med kläder! Som vanligt. Snygga kläder i mängder enligt mig, men nästan inga mamma kläder...=(

firepuzz skrev 2007-08-02 22:06:16 följande:
    finns det mycket kläder i överhuvudtaget där nere nu? (inte barn)
  • MammaMia84

Jo men det beror nog lite på att där finns så mycket. Blir ju lite rörigt då. Ta god tid på er!

Felicia6 skrev 2007-08-02 22:07:23 följande:
    ahh, okej då hänger jag med lite bättre tycker det är så rörigt dock på barnklädesavdelningen :S
  • MammaMia84

på vilka kläder? barn eller dam? mammabyxor var smått! Men jag är ganska stor så det beror väl på det. Tycker snarare att många andra kläder har ganska stora storlekar. Eller rättare sagt stora i passformen och strl är normala...

firepuzz skrev 2007-08-02 22:11:10 följande:
    okej...brukar vara konstiga stl fortafrande det? typ bara små stl
  • MammaMia84

Gardiner finns massor av. Och en hel del tavlor också. Och ramar i alla storlekar. Men gardiner och tavlor är ju en smaksak. Svårt att veta vad just ni vill ha, men något borde ni hitta=)

• MammaMia84

Det är underbart att jobba på gekås! Har jobbat däri lite mer än ett år och trivs jätte bra. Det är ett givande och tagande. Ställer man upp på dom så är dom jätte bra med att ge ledigt och så när det behövs. Man kan jobba så mycket eller lite som man själv vill och orkar. Oftast är det jätte roligt. På ett år har jag haft 3 stycken tjuriga kunder och det är ingenting om man jämför med willys där jag jobbade innan. Minst en varje dag där. Dom flesta är glada och sociala när dom kommer till kassan på gekås=) Det är inte det minsta stressigt heller som alla tror. Max två timmar i kassan innan vi får rast. Oftast blir det mindre. Är faktiskt på jobbet som jag är som minst stressad och det borde ju tyda på att det är ett bra ställe att jobba på=) Företaget bjuder på massa kul saker när det har gått bra (vilket det gör hela tiden) Tårta i mängder, friidrotts em förra året (16 bussar och ca 800 pers var med) , Falkenbergsrevy biljetter, Rejäla julklappslådor med massa mat osv.

Felicia6 skrev 2007-08-02 22:37:15 följande:
    08påväg, hur är det att jobba på gekås? Hur länge har du jobbat där o trivs du? Behandlas ni bra och är det ett roligt jobb?
  • MammaMia84

Mycket folk? Näääe idag var det lugnt! Men jag antar att vi som jobbar där ser det där på ett annat sätt. Vi jämför ju med hösten när det verkligen är kaos där!

rebmetpes skrev 2007-08-03 23:49:34 följande:
    har varit på Ullared i dag, va mycke folk!!jobbigt å gå med en barnvagn + kundvagn (2 vuxna)sen när jag satt å ammade min dotter på ena fikan så va det en som välte ett halvt läskglas över mej (tröjan och byxorna) *suck*Handlade inte så mycket, va ingen planerad tur, ska dit senare i höst igen men hittade lite roliga grejer
  • MammaMia84

Jo hösten är kaosperioden. Har man kommit dit då och det har vart tomt har man haft ordentligt med tur för nästan alla dagar är kaos på hösten. Lite lindrigare i början av veckan dock. Semestern är ingenting jämfört med hösten. Hehe. Det är ju på hösten alla rekord slås om och om igen och det kan ju inte betyda att där är lite folk precis=) Nä nu ska jag åka upp och sätta mig i kassan så att ni kommer ut med alla era varor=)

• MammaMia84

Det finns ett nybyggt bilmuséeum som pappor och barn kan gå till om det blir jobbigt med all sopping. Där inne finns också bio för barnen. Har vart där själv och kollat på bilarna. Sååå fina! Gekås grundare som hade dom och när han dog valde dom att visa upp dom. Det finns lekplats utanför också, men där har jag aldrig varit så den kan jag inte säg så mycket om.

• MammaMia84

Vet att det finns helskodda ridbyxor till både vuxen och barn, men priserna varierar. Skulle tro att dom ligger på mellan 200 och 300 kr för et par. Finns alldeles säkert billigare också. Dom andra sakerna har jag ingen koll på priserna på, men vet att det finns ridhjälmar och säkerhetsvästar. Ridstövlar har jag inte sett några. Ha en bra dag på gekås. Kanske ses i kassan=)

• MammaMia84

Brukar sitta i 48=) Haft den som fast kassa i över ett år nu=) Nu måste jag köra så vi kommer i tid.

Amanda skrev 2007-08-31 09:42:33 följande:
    Tack snälla för Ditt svar!Hihi ja hoppas vi ses i kassan 15 - 16 okt!I vilket nr brukar du sitta?Jag betalade i kassa nr 22 eller 23 när jag var nere den 17 juli
  • MammaMia84

Träningsmaskiner och badrumsskåp finns iaf inte. Toasitsar är jag tveksam till. Har funnits ibland, men jag har inte sett några på länge. Brandfilt finns däremot, men priset minns jag inte. Inte så dyra iaf. Lycka till med inköpen. Ses kanske idag=)

• MammaMia84

Ja skidset finns, men har ingen aning om priserna. Finns till både dam, herr och barn=)

Hannajo skrev 2007-09-01 17:39:11 följande:
    Har frågat förut, men frågar igen; har någon sett skidkläder (jacka + byxor) till vuxna? Utseende, pris?
  • MammaMia84

Jag tycker dom nya tomtarna är hur häftiga som helst=) Svarta kläder ist för röda och avlånga=) Man måste nog se dom för att fatta. Finns i olika storlekar=)

• MammaMia84

Mattor finns, men inte så många. Tror dom flesta är sånna där avlånga. Ganska billiga. Kanske runt en hundring eller mindre. Minns aldrig priser trots att jag blippar hur många som helst varje dag i kassan. Hehe.

• MammaMia84

Nä jag har inte sett några fyrkantiga mattor. Jag tror att vi hade några för några månader sedan, men nu tror jag inte det finns längre. Och nä det där med priser sätter sig inte då sortimentet ändras för varje dag som går. En del kan man. Har till exempel fått in i skallen att pressad citron kostar 3.45. Hehe.

saaandra86 skrev 2007-09-02 23:32:55 följande:
    Ok, inga vardagsrumsmattor då? Typ nästan fyrkanktiga eller vad man ska kalla dom? Förstår om du inte minns priser. Det skulle jag inte heller göra Tänker väl inte så mycket på vad saker och ting kostar antar jag.
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3