Inlägg från: saaandra86 |Visa alla inlägg
  • saaandra86

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Nån som vet vad dom har för priser på skateboards? Har dom cykelstolar? Hjälmar?

• saaandra86

Då ses vi där ska oxå dit den 8 september.

Hannajo skrev 2007-08-26 09:12:56 följande:
    Jag undrar samma sak som lillälva, vi ska dit den 8 september, har inget annat val än att åka en lördag. Vilken tid ska man satsa på?
  • saaandra86

Då ses vi där ska oxå dit den 8 september.

Hannajo skrev 2007-08-26 09:12:56 följande:
    Jag undrar samma sak som lillälva, vi ska dit den 8 september, har inget annat val än att åka en lördag. Vilken tid ska man satsa på?
  • saaandra86

Nån som vet vad de har för priser på skateboards? Cykelstolar? Priser? Cykelhjälm till 1-åring? Pris?

• saaandra86

Var det små skateboards eller vanliga?

kattengustav skrev 2007-08-30 10:40:13 följande:
    Skatebord har jag för mig att jag betalade 99 kr för, men det var till jul förra året.
  • saaandra86

Nån annan som vet priset på vanliga skateboards? INTE små.

• saaandra86

Vadå? Är kvaliten dålig eller?

kattengustav skrev 2007-09-01 12:38:21 följande:
    99 kr gav jag i våras för skatebord, men är det en som åker mycket så vill han nog inte ha en därifrån.
  • saaandra86

Jaha, du menar så. Men jag tror inte att han bryr sig så mkt. Bara den går att åka på Han ska ju själv följa med, så han får väl kolla på dom och se vad han tycker.
    Men tack för hjälpen iaf

• saaandra86

Har dom mattor där? Typ vardagsrumsmattor? Pris? Storlek?

• saaandra86

Kom på en sak till...kuddar till sängen? Inte prynadskuddar utan såna man sover på.

• saaandra86

Oj, det var väldigt billigt. Stora korgarna?

Beach skrev 2007-09-02 17:43:55 följande:
     Om du menar till oss vuxna. Så har jag köpt en underbart skön fjäderkudde för 34 kr.  Sover som en prinsessa på den.Den är blå & ligger i de stora korgarna. *ler*
  • saaandra86

Har dom mattor där? Typ vardagsrumsmattor? Pris? Storlek?

• saaandra86

Ok, inga vardagsrumsmattor då? Typ nästan fyrkanktiga eller vad man ska kalla dom?
    Förstår om du inte minns priser. Det skulle jag inte heller göra Tänker väl inte så mycket på vad saker och ting kostar antar jag.

08PåVäg skrev 2007-09-02 23:08:40 följande:
    Mattor finns, men inte så många. Tror dom flesta är sånna där avlånga. Ganska billiga. Kanske runt en hundring eller mindre. Minns aldrig priser trots att jag blippar hur många som helst varje dag i kassan. Hehe.
  • saaandra86

Tack för hjälpen Hoppas jag hittar dom!

Beach skrev 2007-09-03 08:31:34 följande:
     Ja om du går dit täcken & kuddar finns. Så står det stora korgar bredvid. DÄR ligger den blå kudden som jag har. Är jättenöjd med den.Det står "Hög fjäderkudde, 34 kr"  nåt sånt...
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3