• Jiie

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

JuniMammaLKPG skrev 2007-07-04 17:14:26 följande:
    Jag har inte fotat mina fynd än men jag fotade ullaredskvittot och la in på min sida om ni vill se några prisexempel
    Guld! Ska spana in dom nooooga sen
    Nygift och bullen är i v 18
  • Jiie
    Athena78 skrev 2007-07-04 21:19:17 följande:
    Hej hej!Jag & sambon har planer på att åka till Ullared på semestern, tänkte höra om ni har några tips? Ngt speciellt man ska tänka på? Typ när bör man vara där? Köer...ja vad vet jag! Vad kostar saker och ting, kan man jämföra med typ Ö&B eller dyrare?Tack på förhand!
    OM du kollar nån sida bakåt så har jag gjort en liten shoppinglista, där finns en del priser...
  • Jiie
    Yosa skrev 2007-07-05 19:28:23 följande:
    Ekorrfamiljen:Fageredslänken fungerar inte för mig
    Inte för mig heller när jag klickar på den, men kolla i adressfältet för det kommer med denna länkens adress först...
  • Jiie

.se ska de vara förresten...

• Jiie
    charmmiss skrev 2007-07-05 20:09:41 följande:
    695kr
    vad e de för babyskydd som kostar 695? har inte hängt med hehe
  • Jiie

Men vad är det för skydd?????

• Jiie
    Realmilla skrev 2007-07-05 22:18:50 följande:
    Babyskydd kallas bebisens första bilstol. inte så lätt att veta om man väntar första barnet
    Hade ni sagt typ rock-a-tot hade jag förstått
    Började skena iväg i fantasin ju hehe kanske va nåt skydd MOT bebisar till alla föräldrar hahaha *trött*
  • Jiie
    Beach skrev 2007-07-06 09:58:03 följande:
    Nån som har sett rosa Crocs-kopior för vuxna nånstans i Ullared?
    Japps på Sko-Boo för 79 (tror jag de va)!
  • Jiie

Oj det är såå olika, har gjort en överslagsräkning bara på barngrejerna, ca 2200 men då har vi inte räknat med bilstolen för 700 (inte bestämt oss om den än). Sen blir det ju lite andra grejer för säkert en tusing plus minus (oftast massa plus hehe).

• Jiie
    MamaN skrev 2007-07-06 12:21:32 följande:
    angående hur mycket pengar man gör av med när man åker dit - hörde en gång en kvinna säga att man får räknamed 1000 kr per person och timme och det brukar stämma för oss när vi är där :)ni som nyss varit där - fanns det något lego (DUPLO) där nu? de har det ibland, inte alltid.
    Japp finns Lego!
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3