Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

hella23 skrev 2007-08-01 15:00:38 följande:
    ingen som har bild på sulkyn?
    Jo, den för 439:- finns i mitt galleri, mapp **Ullared**
    **Alla goda ting är tre ~ Tin, Troll och Vendel!**
  • Ekorrfamiljen
    hella23 skrev 2007-08-01 16:22:31 följande:
    Ekorrfamiljen:Är det fullt liggläge i sulkyn och blir den liten när den är ihopfälld?
    Ja, det är fullt liggläge och den blir ganska platt när man fällt ihop den.
  • Ekorrfamiljen
    firepuzz skrev 2007-08-01 22:55:06 följande:
    hej!undrar även om någon har erfarenhet av gekås kortet??
    Vi har Ge-Kåskortet. Vad undrar du?
  • Ekorrfamiljen
    villasibylla skrev 2007-08-04 21:23:31 följande:
    nån som har nått tips om vart man kan övernatta, det e fullt på deras camping
    www.fagereds.se Fagereds turistcenter. Kolla på hitta.se för jag tror att deras egen hemsida ligger nere just nu.
  • Ekorrfamiljen
    Micjah skrev 2007-08-12 20:47:50 följande:
    Hur mycket kostade napparna och napphållaren?
    Det står väl under bilden i galleriet!
  • Ekorrfamiljen
    Micjah skrev 2007-08-12 22:03:54 följande:
    Någon som har resesängen därifrån?Nackdelar?
    Det enda som KAN vara en nackdel är ju att det inte ingår en riktig madrass, men det kan man ju köpa till sen om man vill. Annars är vi också jättenöjda med den!
  • Ekorrfamiljen

Vecka 32 är väl 25 % av Sveriges befolkning på Gotland och Medeltidsveckan!

• Ekorrfamiljen

Ja, jag har hittat superfina behåar för mellan 49,95:- och 99:-!! Snygga med bygel och vadderade kupor och toppenbra amningsbehåar. *kär i dem*

Har för mig att jag såg ett Mitt Första År-album för runt 10-15:- Inte mer än så iaf.

Carpe Daim - Fånga Degen
  • Ekorrfamiljen
    Studerande84 skrev 2007-08-17 00:24:32 följande:
    Tänkte fråga er som varit på Gekås nyligen om lite saker Jag ska dit helgen innan löning i september. Nu är det så att jag tänkt shoppa kläder till dottern inför dagisstarten måndagen efter och undrar därför vad de har i klädväg till en liten tjej med strlk 68/74? Finns det några vinterkläder/regnställ eller liknande i de storlekarna?Finns det mycket leksaker och annat till barn i 1-års åldern?Jättesnällt om någon har tid att svara
    Det finns superfina fleecefodrade regnställ för mellan 99:- och 139:- Superfina!!
    Smurfen skrev 2007-08-17 10:38:30 följande:
    Ska dit i dag och åker hem i morgon är det något jag inte får missa ? Har en kille på 13 månader
    Ja, regnställen, dagisvantarna och galonvantarna ska du inte missa!
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • Ekorrfamiljen
    Yosa skrev 2007-08-19 20:54:14 följande:
    Någon som vet vilka dinappar som passar till de napflaskor som GeKås säljer? Jag köpte flaskor av märket Babyboom.
    Annars finns det ju massor av Babyboom-nappar där! Fast du kanske har långt dit?
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • Ekorrfamiljen
    Pyret 78 skrev 2007-08-23 06:42:59 följande:
    H hjärta M:Jag drar stl 80E och är därför i behov av bra BHar. Köpte två st på GeKås sist jag var där. De kostade 50 kr/st och är de bästa jag haft. Nästa gång ska jag köpa på mig ett helt gäng.
    Samma här! 49:95:- för en supersnygg bygelbehå i 80 E. Ångrar att jag inte köpte fler på en gång!!
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • Ekorrfamiljen
    frittepillan skrev 2007-08-29 09:54:50 följande:
    Ni som åkt med liten hur har ni tyckt att det funkat?? Jag och mamma planerar en shopping resan i början av november eller slutet av oktober.  den lill* kommer då troligen vara typ 1,5 -2 månader. Kram
    Jag hade med Vendel när han var 4 månader och det var perfekt. Han sov i babyskyddet i vagnen eller direkt på vagnsbottnen på ett lager med kläder. När han var hungrig tog jag en fika och ammade och sedan somnade han om.

Nu när han var 14 månader var vi där igen och det var inte lika kul. Min äldste son, jag, pappan och min bästis turades om att köra vagnen med Vendel och kundvagnarna. Vendel ville gärna ner och leka och han blev nog lite uttråkad (det blev iofs 12-åringen med!) Men nästa gång åker jag UTAN barn!!
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • Ekorrfamiljen
    Lägger in ett inlägg från Nessii här, det hade hamnat i fel tråd:
    Vet ni Ullaredexperter om ungarna har sitt höstlov samtidigt i hela sverige? Eller är det uppdelat så som sportlovet är? Funderar på att åka till Ullared i början av november men vill minimera riskerna med att åka då höstlovet är.. Hur är det med trängseln i början av november??
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • Ekorrfamiljen
    sweetanna skrev 2007-08-29 18:45:18 följande:
    nyss hemkommen från ge-Kås. vad är en skaljacka?
    holy skrev 2007-08-29 18:50:07 följande:
    En jacka med flera lager, fleecejacka inuti.
    Nja, är det inte en tunnare jacka som man har utanpå. Den är ofta vindtät, men inte så varm. Man bygger på inifrån istället, med varm tröja och ev. en fleecejacka eller kofta och så ytterst har man jackan.
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • Ekorrfamiljen
    lillälva skrev 2007-08-29 20:29:54 följande:
    Har de skor på Gekås nuförtiden? För barn? vuxna?
    Sko-Boo och Skokanonen har superbilliga skor!
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • Ekorrfamiljen
    9Kärleken6 skrev 2007-08-30 22:01:59 följande:
    Oki då kär du nog hitta massa! Leksaksavd blev jag impad av sista jag var där. Blev bra med bäbissakerna där bredvid och massa kläder finns det säkert. overaller, handskar, mössor mm Någon som vet om de har pärlor och sånt för att göra egna smycken? Då inte för barn alltså.
    Ja, de har ett startset för ... 69:- tror jag att det var. Jag såg ett exakt likadant på RUSTA för 129:-
    Carpe Daim - Fånga Degen
  • Ekorrfamiljen
    08PåVäg skrev 2007-09-02 16:32:17 följande:
    Jag tycker dom nya tomtarna är hur häftiga som helst=) Svarta kläder ist för röda och avlånga=) Man måste nog se dom för att fatta. Finns i olika storlekar=)
    Jag gillar också de tomtarna!
    Carpe Daim - Fånga Degen
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3