• engdahl

stor i snippan?

De där killarna verkar ju dumma i huvudet och elaka och omogna och oerfarna. De vet troligen inget alls om en kvinnas kön och hur det ska kännas. Dessutom säger man inte så till en kvinna: detta är lika känsligt skulle jag tro som att säga att en kille har för liten kuk, vilket dessa killar måste ha haft...

Själv har jag ingen bamsekuk tyvärr , men jag upplever inte alls att min fru är stor, trots att hon fött flera barn. Jag är helt säker på att du, som inte fött barn, är precis lagom trång.

Att kunna föra in ett finger utan problem är som ska det vara. Och tre fingrar ska ta emot! En fitta är ju väldigt anpassningsbar och kan ta emot olika kukstorlekar och om en kille har större kuk än en pekfinger så borde allt vara ok...

Jag tycker att du ska sluta oroa dig, du har en fin fitta som din kille säkerligen njuter av. Kanske blir du väldigt våt och det är därför de där killarna kommenterade dig, men i så fall ytterligare ett exempel på att de inte vet så mycket. De ska vara glada över att få en kvinna som blir blöt när hon blir kåt.

Min fru är väl "inoljad" i musen när hon är kåt, men när jag var yngre träffade jag en kvinna som var mycket mer torr och det var inte alls skönt. Hur jag än slickade och smekte henne så blev hon inte särskilt våt och det var rätt oskönt faktiskt. Vi var tvungna att ofta använda glidmedel vid vanliga knull och det var ganska tråkigt.

Jag tycker att du ska vara stolt över dig själv och din kropp och framför allt din fitta. Varje fitta är unik och underbar och det borde varje man lära sig: att man ska vara tacksam för varje gång man får komma in i härligheten.
    För alla som läst trådar här på FL vet är det inget givet att ens fru, sambo eller flickvän ska sära på benen bara för att mannen vill komma till.

Svar på tråden stor i snippan?