• josida

Blue Village Serenity bay, Tsarevo, Bulgarien

Någon som har varit där?

Bra? Dåligt?

Jag ser med två ganska små barn. Vill veta allt om detta hotell...

• Svar på tråden Blue Village Serenity bay, Tsarevo, Bulgarien
  • Lilja07

vi har... Hotellet är super bra, fin strand, men stenigt i vattnet i början bara iofs...

Runtomkring- beror på hur noga man är med affärer å sånt. Finns inget. Men inne i Tsarevo finns lite..  Inget party om man vill ha det..

Men barnvänligt & fräscht hotell. Mysigt! Trevlig personal & service!

~~ Mamma till Sanna & Felicia ~~
  • josida

Filippa K: Jag reser ensam med mina två döttrar på 2,5 och 4,5 år, så jag är ute efter lugn och ro, sysselsättning för barnen, avkoppling för mig och god mat. Har jag bokat rätt ställe?

Har bokat halvpension med frukost- och middagsbuffé - har du provat dem? Hur var maten? Mycket att välja på?

Har hört att många säger att det är dyrt att hyra solstolar - hur var det vid poolen och stranden?

• Lilja07

Då har du gjort rätt Super bra för barnen, vill du ta det lugnt så  

Dyrt kommer jag inte ihåg att det var?! Solstolarna alltså...
    Ska du resa själv med 2 barn? Oj, full rulle, roligt!

Maten: mycket att välja på i hotellet, stor buffé, mycket olika saker, olika rätter varje dag. Men smaklöst. Kan lätt bli samma ändå, för att det inte smakar så mycket.
    Men vi är nöjda. Allt annat väger upp det Barnen gillar det!

Personalen är jätte bra osv.

~~ Mamma till Sanna & Felicia ~~
  • josida

Det låter ju bra!

Någon mer som varit där och vill dela med sig av sina erfarenheter?

• KarinN80

Har inte varit just där men bott på annat blue village hotell o att de är så anpassat för barn var hur bra som helst. Det var den lugnaste semester jag varit på o de va precis vad vi ville ha. O många barn så sonen hade alltid någon att leka med.

• josida

Någon som varit där nu då?

Svar på tråden Blue Village Serenity bay, Tsarevo, Bulgarien