• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Labolinaa

Om jag nu inte blir raderad igen så vill jag gärna skriva ett inlägg...hoppas bara att någon hinner se det!

Tycker det låter kanonbra som Roisin just skrev: "* Samma forum och under samma rubrik som den borttagna tråden legat?"

Så där...nu har jag tyckt till och tassar ut igen*

• three times a lady

Det tycker jag med. För då ser man ju det om man leter efter den andra tråden. Sen kan man väl stänga av tråden för svar, så inte diskussionen i den borttagna tråden fortsätter, om ni förstår. fast ni kan väl inte stänga av trådar för svar?

• My 2

Som ni förstår anser jag att RDs alternativ "B" är det som borde gälla

• yohanna

Tycker även jag att en underrubrik: borttagna trådar skulle vara passande.

• dorothea

Pallade ni inte läsa mitt lång inlägg innan?

Om en tråd urartat så stängs den för svar, sista inlägget som görs av någon ansvarig (moderator?) talar om på vilket sätt tråden bryter mot reglerna. Då kan ju alla läsa vad felet var och inte upprepa misstaget.

• JsN

Jättebra förslag med en underrubrik "borttagna trådar" och att alla trådar som tas bort automatiskt genererar ett osvarbart inlägg där!

• Roisin Dubh

Nope, vi kan inte stänga trådar för svar. Förut när jag var ensam moderator här så hade jag den funktionen. Av någon anledning finns den inte med i det nya rapporteringssystem vi moderatorer fått.

Ahh, det var bättre förr! *nostalgisk suck*

/Moderator

• My 2

Vi kan inte stänga trådar för svar, det kan bara redaktionen.
    /Moderator

• dorothea

RD:s förslag om nytt forum för borttagna trådar verkar toppen.
    Samtidigt kanske vi kan få ett forum för sex och samlevnad?!

• three times a lady

Då är det ju bättre med en underrubrik.

Svar på tråden Moderatortråden