Inlägg från: mamyleine |Visa alla inlägg
  • mamyleine

Caramell

Klart jag minns dom.

jag har två cd:s med dom. HAHA, kanske nu när man ska skämmas för sin musik smak men jag tyckte dom var jätte bra. Köpte deras första på tradera för ett år sen då jag kom på SHIT jag vill ha den också. Den andra köpte jag på inpuls bra den också

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • mamyleine

Jag har faktiskt sett dom IRL, dom var på mega party i Älvdalen och jag var där med en kompis när jag var 14 höhö.

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • mamyleine

HAHA .

Det där med smyg lite OT , jag tvingade min mamma köpa ronny och ragge cd:n och ha i sitt cd ställ bara för att ingen skulle veta att jag lyssnade på dom. (gick i 7an eller 8an) och ville inte att någon skulle veta att jag gillade dom. Helt sjukt att man ens tänkte så :S . Vågade inte visa vad man gillade för att man trodde vännerna skulle tycka man var knäpp.
    Har köpt en egen i nostaligskt syfte för ett tag sen. Jag är sån som köper cd när dom är så billiga dom bara kan bli haha.

• mamyleine

Ja verkligen . Du kan du inte starta en nostalgi musik tråd de här var ju kuuul Räcka ut tungan

Svar på tråden Caramell