• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken av Marian Keyes böcker tycker du är bäst?
  • mamyleine

En oväntad semester

Gillar vattenmelonen också.

De roliga med dom böckerna + Änglar (och nån mer) är ju att det handlar om systrarna från samma familj . De gillar jag .

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • 82an

Jag gillar också böckerna som handlar om systrarna Walsh bäst. Blev väldigt glad när jag såg att den senaste också gorde det

Jag gillar en oväntad semester bäst men har väldigt svårt att bestämma mig. den enda jag inte är så förtjust i är "Å andra sidan".

Milky Joe is more than just a coconut on a stick.
  • lövet2

Jag röstade på Är det någon där?. Dels för att jag nyss läst den och har den färskt i minnet, och dels för att hon beskriver huvudpersonens sorg så bra. Den känns ända in i hjärtat ...

• Karpet

NEJ! Jag röstade fel. Jag skulle rösta på Är det någon där? Fast jag råkade trycka på Å andra sidan istället

• SystraMi

Det står mellan En oväntad semester och När Lucy Sullivan skulle gifta sig. Röstade på Lucy för varje gång jag läser den boken pirrar det i magen i slutet

• W W

eftersom jag bara läst en bok så röstar jag på den..
    Sushi för nybörjare..

• Eisa

ingen
    hon skriver så jävla ytligt och oseriöst

• 82an
    Eisa skrev 2007-06-08 21:43:23 följande:
    ingenhon skriver så jävla ytligt och oseriöst
    Men det är ju det som är så skönt tycker jag
    Milky Joe is more than just a coconut on a stick.
  • Vitsippa
    mamyleine skrev 2007-06-08 19:38:40 följande:
    En oväntad semesterGillar vattenmelonen också.De roliga med dom böckerna + Änglar (och nån mer) är ju att det handlar om systrarna från samma familj . De gillar jag .
    Precis! Men jag skulle vilja att pappan fick en egen bok också. Den skulle nog bli rolig!
  • Mystra

Av de jag läst gillar jag Vattenmelonen bäst.

• MammaMie
    Vitsippa skrev 2007-06-08 22:27:25 följande:
    Precis! Men jag skulle vilja att pappan fick en egen bok också. Den skulle nog bli rolig!
    Håller med! Pappan är bäst! Tycker bäst om vattenmelonen och måste snart rusa iväg och köpa den nya!
  • Ögonljus

En oväntad semester är oslagbar! Men jag älskar sista chansen också...

• Eisa
    82an skrev 2007-06-08 21:57:37 följande:
    Men det är ju det som är så skönt tycker jag
    ja det beror på vad man vill med läsandet
    jag vill inte ha det skönt
    jag vill lära mig nåt
Svar på tråden Vilken av Marian Keyes böcker tycker du är bäst?