Oss som tränar med Orbitrek
En tråd för oss som tränar dagligen med Orbitrek crosstrainer. Jag har nyss skaffat mig en Orbitrek Platinum.
En tråd för oss som tränar dagligen med Orbitrek crosstrainer. Jag har nyss skaffat mig en Orbitrek Platinum.
*puffa tråden
Hej,
Min hittade jag på blocket, i nyskick, för 700kr. =) Den kommer med bussgods förhoppningsvis på måndag! Jag kan återkomma om du vill det!
Hej!
Tjejen som skulle sälja sin Orbitrek, sa hon visste inte hur hon skulle skicka den ifrån Sälen till Borlänge till mig, så nu ska jag istället köpa på TVshop för dom har rea på dom nu ... istället för 1499kr är dom 1119kr.
http://www.tvshop.com/SE/products/4685?uvp=1
Så det ska jag göra... då är monitorn inkluderat vilket är bra... och frakt är 199kr istället för 299kr som visas i inforeklamen på tv.
Jag längtar tills jag ska beställa en... Vi får ha denna tråd för peppning osv
Ska prata mer med maken o fråga när han ska beställa den åt mig. Om den tar 2 v så ska jag nog beställa en nu... för förkyldningen lär blir borta när den kommer!
Nej hon tog bort annonsen så fort hon insåg hon visste inte hur hon skulle packa ihop den och skickar iväg den på bussgods.
Jag tycker det är dumt av tvshop att ha den tidigare för under 1200 kr och nu är den tillbaka till strax under 1500 kr! Bara för att dom har 'fri frakt'?
Ok, nu har jag beställt en Orbitrek igenom Tvshop Mot postförskott. Så, den kommer inom 10-14 dagar
Längtar!