Inlägg från: Flummig |Visa alla inlägg
  • Flummig

Oss som tränar med Orbitrek

Gud vad rolig tråd, har läst alla inlägg lite då och då! Jag tränar med en sådan på gymmet, den är grymt jobbig och effektiv! Brukar bli 20min, men ibland 30min eller 60min, beror på om jag ska löpa och lyfta vikter och sånt också. Det finns ju olika program, så det är bra med variation! Jobba på tjejer! Kanske skulle ta och beställa en då...

• Flummig

Idag tränade jag 60min på den, riktigt skönt när jag gör det! Man blir alldeles genomsvett när man tränar på den, så nog är den effektiv! Brände 859 kalorier, det är bra att kunna hålla koll på det också! Hoppas ni får hem era snart.. *håller tummarna*

• Flummig

AmericanWoman:
    Ja, då kommer den snart då ! Kommer du i från USA eller något? Tänkte bara på AmericanWoman smeknamnet och att du höll koll på nationaldagen... Jag är också förtjust i USA!
    Tesserese:
    Åh, tack så mycket! Det är faktist inte så jobbigt, efter 30min så går det fort och känns bara jätteskönt! Men 30min är också väldigt bra! *tihi*
    Aros:
    Jag kan förstå att reumatiker kan använda en maskin som den här, då den är väldigt lindrande och allting, bekväm helt enkelt.
    Emeraldy:
    Har du tränat något på den ännu?

• Flummig

Vad duktiga ni alla är, och till er som väntar så kommer de säkert snart! Jag var och tränade på gymmet idag igen, och det blev 60min igen. Skönt!

• Flummig

Hm, jag tränar ju dagligen någon form av träning. När perioden är inne är det elitbadminton som gäller. Vänjer mig snabbt, men man måste ha viljan också!

• Flummig

Har det blivit någon träning idag, tjejer?
    Jag tränade en timmer idag igen, skönt!

Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek