Inlägg från: FruLidgren |Visa alla inlägg
  • FruLidgren

Oss som tränar med Orbitrek

Jag har en Orbitrek här hemma. Försöker köra varje dag, struntar faktiskt lite i hur länge jag kör utan siktar in mig på distansen. Just nu är det 4km om dagen som gäller, men man får upp flåset rätt snabbt så jag ökar med 500m nästan varje gång!

Tycker att den är asbra! Lillfisen här hemma tycker att det är rätt kul att kolla på mamma när hon svettas oxå

♥Tess♥Micke=Elias♥ www.nogg.se/lillfisen
  • FruLidgren
    Emeraldy skrev 2007-07-02 22:16:58 följande:
    Vad roligt att höra, dammtussan Du pratar om distans... Är träningen jämförbart med att t ex jogga, eller vad tror du?
    Jo det skulle jag väl tro, sen rör man ju armarna oxå och det ökar ju på förbränningen!
  • FruLidgren
    Snutte och Snuttan skrev 2007-07-09 07:53:24 följande:
    en fråga till... hur får ni egentligen plats med eran orbitrek, crosstrainer.. dem är ju gigantiska... antar att ni bor i hus då.lever ju i en fyra på 104 kvadrat men inte sjutton kommer jag få plats med en sådan. då får jag slänga ut karln o ha kvar barnen
    Vi bor bara i en 3:a på 79kvm men min orbitrek får plats utan problem i sovrummet!
  • FruLidgren

Nu har jag kommit hem efter en vecka i Sundsvall. Har inte blivit nån träning alls då förstås, bara en massa god mat Oskyldig

Men imorn drar jag igång igen, har även införskaffat en stegräknare

bröllopet hägrar i Augusti, man vill ju vara fit for fight då!

• FruLidgren
    AmericanWoman skrev 2007-07-10 22:00:01 följande:
    dammtussan: När ska ni gifta er? Vårt bröllopsdag var 19990807 Emeraldy: Woohoo, du rockar!
    Vi gifter oss 2007-08-18
  • FruLidgren
    CamoMillan skrev 2007-07-12 21:12:48 följande:
    På 60 minuter brukar jag "komma" ca 2,8 mil.
    Jäklar va bra!

Igår körde jag 5,5 km och idag var jag så sporrad att det blev hela 7 km
  • FruLidgren
    AmericanWoman skrev 2007-07-15 07:18:08 följande:
    Provade Orbitreken igår och kunde bara 5 min Men jag ska prova med 10-15 idag Jättekul är det faktiskt! Men jag fick ingen träningsvideo med, från TVshop. Bara hörlurarna, o det kommer jag aldrig att använda, har en iPod Nano
    Första gången jag använde min Orbitrek så orkade jag bara typ 10 min. Igår körde jag på i 30 min och trampade 8 km Senaste veckan så har jag ökat med 1 km varje dag så om jag fortsätter så kommer jag springa en mil imorn
  • FruLidgren
    AmericanWoman skrev 2007-07-15 10:04:51 följande:
    Ok, jag har nyss gjort 10.15 mins på orbitrek:en Mina armar och ben känns att dom arbetar hårt och det är skönt!! Har ingen resistans på den, ska göra det när jag har användt den en längre tid.Dricker mässor av vatten, och nu måste ut med hundarna...fast jag vill sitta framför fläkten
    Bravo! Visst känns det skönt?!
  • FruLidgren

Usch idag har jag varit lat. Inte trampat nånting på Orbitreken och "bara" gått 5500 steg. Valde att sitta i solen och bada istället
    Ska försöka en mil på OnsdagFörvånad hoppas att jag orkar!

Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek