Oss som tränar med Orbitrek
ohhhhhhh hur känns kvalitén på orbitrek och är det ngn som haft problem och hur har servicen funkat att få den lagad/utbytt, vem har sånna fall stått för frakten?
/sugen på att köpa
ohhhhhhh hur känns kvalitén på orbitrek och är det ngn som haft problem och hur har servicen funkat att få den lagad/utbytt, vem har sånna fall stått för frakten?
/sugen på att köpa
nån som har en annan crosstrainer än den från tv-shop/twins? typ reeboks eller liknande? (finns på haléns)....
fråga,,,, vad ska man göra skaffa gymkort där dom har crosstrainers eller köpa en.... vilket är störst risk att man slöar till och slutar med? Jag har mkt tid och en rutin med gym borde ju vara ngt..... svårt val.... gym kostar ungefär som 2 crosstrainers för ett år.
Nu e den beställd! Blev en orbitrek.... kollade på massa modeller på nätet.... betydligt dyrare modeller men jag kom fram till att jag kan ju ha en billig orbitrek och sedan nyttja gymets värstingar då jag börjar där.... ekonomiskt om inte annat ;)
blev en begagnad orbitrek trots allt en för 800 kr :) lagomt dyrt... :) ikväll skall första passet köras, efter gymmet :)
nu har jag provkört, blev bara 13 minuter men nog hann man få upp värmen i alla fall... ska prova köra 20 minuter i morgon bitti sen öka tills jag utan problem klarar en timme