Oss som tränar med Orbitrek
Jag har precis beställt en Orbitrek, får den om 1-2 veckor Nu ska här tränas
Jag har precis beställt en Orbitrek, får den om 1-2 veckor Nu ska här tränas
Jag hoppas få min nästa vecka! Spännande
Ja, först blev jag sur när jag såg att TV-shop hade fri frakt nu, precis efter jag hade beställt, men sen insåg jag att det ju blev billigare för mig i alla fall eftersom jag hann beställa när de hade Orbitrek billigare. Gäller att vara ute i rätt tid
Vad roligt att höra, dammtussan Du pratar om distans... Är träningen jämförbart med att t ex jogga, eller vad tror du?
Är så besviken - jag får ju aldrig min Orbitrek Går som ett barn på julafton och blir lika besviken varje gång
Idag är det 12 dagar sen jag beställde den, så än håller de ju sitt leveranslöfte, men ändå...
Åh, jag fick lapp om min Orbitrek idag, så vi ska hämta den när sambon kommer hem från jobbet. Spännande Lite synd bara att det är så himla varmt här, så man blir ju genomsvettig bara av att leva. Undrar om jag kommer orka ett pass på Orbitreken..?
En golvfläkt var ju inte så dum idé
Jag är så besviken Det var inte Orbitreken som hade kommit, bara hantlarna som man fick som gratisbonus... Men då borde den ju komma imorgon, tycker jag.
Ingen Orbitrek idag heller Och vi åker bort över helgen, så även om den kommer imorgon hinner jag nog inte hämta ut den förrän på söndag. Men då jäklar