• Pepa77

Oss som tränar med Orbitrek

Hej.

Ska låna en orbitrek av kusin. Hjälper den att gå ner i vikt med träning o bra kost?
    Blir kroppen annorlunda efter ett tag?
    Tacksam för svar.. Kanske man köper den....

• Pepa77

Hej.

Ska låna en orbitrek av kusin. Hjälper den att gå ner i vikt med träning o bra kost?
    Blir kroppen annorlunda efter ett tag?
    Tacksam för svar.. Kanske man köper den....

Denna är från JULA. Men originalet från tv shop ser bättre ut. Nån som vet??

• Pepa77

Kärde nästan 20 min igår, första gången. Man blev svett! Det var kul... men funderar ändå på att köpa originalet från tv shop. Tyckte jag lutade väldigt mycket framåt när jag stod på denna från Jula. Gör ni det? Fick i början ont i ryggen.

• Pepa77
    AmericanWoman skrev 2007-07-22 20:30:00 följande:
    Hejsan... svarade dig tidigare i tråden om detta Har ingen åning hur det är med Julas elliptiskt crosstrainer, men, Orbitreken svetter man jättemkt och förbränner mkt kalorier, samt tona kroppen och går ner i vikt med rätt kost. Jag håller på med Atkinsmetoden (låg kolhydrater/låg GI) samt tränar varje dag utom Söndagar.
    Tack så mycket för svaret... Måste ha missat ditt tidiagre svar.... O nu hittar jag det inte när jag gått igenom tråden???
  • Pepa77

Ni har övertygat mig!!! Jag ska ha en.... Blev inte den från Jula, utan jag vill ha orginalet...
    Tackar!!!

• Pepa77

Nån som sett att Rusta har kommit med en variant. Crosstrainer o trappmaskin i en.
    Undrar om den är bra?

Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek