Inlägg från: Mamma Heather |Visa alla inlägg
  • Mamma Heather

Oss som tränar med Orbitrek

Domicha... inte illa att kolla på Beck (haha eller Gunvald ) då man tränar. Jag har 2 st dvd box så jag kanske ska kolla på 1 dvd per pass

• Mamma Heather
    Tesssan skrev 2007-08-13 19:37:49 följande:
    Jag fick min idag väntar bara på att sambon ska montera den.
    Jippie
  • Mamma Heather

Fick du inte den nyss, Girlfriend? Va synd :(

Min låter lite, när jag trampar framåt bara, som om en liten liten sten satt i kedjan... Men det syns inte någonting som skulle orsaka ljudet...

• Mamma Heather

Jag har gått ner 2 kg denna vecka!

Start: 120 kg (jan 2007)
    Aug 1: 116-117 kg
    Nu: 113 kg

• Mamma Heather

Jag ska träna sen när maken tar sonen snart...

• Mamma Heather
    Emeraldy skrev 2007-08-21 21:13:49 följande:
    Vad duktig du är! Jag orkar aldrig träna så här sent, då har jag hunnit bli för lat....
    Ja snart är det för sent... jag har haft hundpromenader idag med...
  • Mamma Heather

Hej tjejer!

Det var ett litet tag sen jag skrev i tråden men iaf jag har inte hunnit mkt denna senaste vecka att träna, men ska börja idag... nu när hösten har kommit så är det så skönt att träna på balkongen

Snart behövs det en fortsättningstråd för oss här; jag började tråden i juni Tror det är 3-4 månader trådar lever?

Kram!
    Heddan

• Mamma Heather
    Mazzie skrev 2007-08-26 14:42:26 följande:
    Så ja, nu är min förkylning över för den här gången så imorgon är det på ett igen:)Friskis startar med sitt ordinarie schema fr.o.m imorgon så tisdagar och torsdagar är "mina dagar". Kommer och köra Orbitrek mån, ons och fre. Vilodag från all träning lördag och söndag.Det låter väl bra!
    Jag brukar träna varje dag, o helgen är mina vilodagar.
  • Mamma Heather
    Bling1975 skrev 2007-08-28 09:08:30 följande:
    Hej!Finns det någon kort här som kör orbitrek. Jag funderar på att köpa en, men jag är bara 158 cm och har hört att den inte är så bra om man är kort. Vad är er erfarenhet?
    Jag är 155 cm och det går suveränt
  • Mamma Heather

Min klickar lite grann... men jag struntar i den... hör inte det när jag har Rammstein i mina öron hehe Men jag vet iaf att det gör o funderar på att bara använda cykelolja på den så småningom.

Ska börja träna idag igen, förra vecka hade jag mens så jag orkade inte så mkt. :P

• Mamma Heather

Jag ska träna till IDOL ikväll oxå... imorron ska jag upp kl 4.15 för att vara klar kl 5 när en vännina hämta mig för att åka till Uppsala för att jobba på en SHK hundutställning. *gäsp*

Har inte alls orbitrekkat på ett par veckor :(

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. - Pope John Paul II
  • Mamma Heather

Jag gillar att göra 10-15 min pass på min... Jag kör PODrunner podcasts på min ipod nano o det hjälper!

Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it. - Pope John Paul II
Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek