Oss som tränar med Orbitrek
Domicha... inte illa att kolla på Beck (haha eller Gunvald ) då man tränar. Jag har 2 st dvd box så jag kanske ska kolla på 1 dvd per pass
Domicha... inte illa att kolla på Beck (haha eller Gunvald ) då man tränar. Jag har 2 st dvd box så jag kanske ska kolla på 1 dvd per pass
Fick du inte den nyss, Girlfriend? Va synd :(
Min låter lite, när jag trampar framåt bara, som om en liten liten sten satt i kedjan... Men det syns inte någonting som skulle orsaka ljudet...
Girlfriend... ok!
Jag har gått ner 2 kg denna vecka!
Start: 120 kg (jan 2007)
Aug 1: 116-117 kg
Nu: 113 kg
Jag ska träna sen när maken tar sonen snart...
Hej tjejer!
Det var ett litet tag sen jag skrev i tråden men iaf jag har inte hunnit mkt denna senaste vecka att träna, men ska börja idag... nu när hösten har kommit så är det så skönt att träna på balkongen
Snart behövs det en fortsättningstråd för oss här; jag började tråden i juni Tror det är 3-4 månader trådar lever?
Kram!
Heddan
Min klickar lite grann... men jag struntar i den... hör inte det när jag har Rammstein i mina öron hehe Men jag vet iaf att det gör o funderar på att bara använda cykelolja på den så småningom.
Ska börja träna idag igen, förra vecka hade jag mens så jag orkade inte så mkt. :P
Jag ska träna till IDOL ikväll oxå... imorron ska jag upp kl 4.15 för att vara klar kl 5 när en vännina hämta mig för att åka till Uppsala för att jobba på en SHK hundutställning. *gäsp*
Har inte alls orbitrekkat på ett par veckor :(
Jag gillar att göra 10-15 min pass på min... Jag kör PODrunner podcasts på min ipod nano o det hjälper!