• porslinsd0cka

Alternativ till Las Vegas??

Skulle så gärna vilja fara till las vegas och gifta mig, men det är ju så jädrarns dyrt, typ 10 000 per person(!!)

Undrar om det inte finns något alternativ till, alltså finns det inte "drop-in" med Elvis i typ Lettland?

• Svar på tråden Alternativ till Las Vegas??
  • therre

Tänk bara på att vissa giftermål utomlands inte är giltliga i Sverige

• Miiiaaa

10000/ person är väl itne så dyrt om ni verkligen vill gifta er i LV! Vänta ett år och spara varje månad och få ert drömbröllop istället för att nöja er med något halvdant!

• porslinsd0cka

therre: hehe, ja.. jo, vi tänkte göra något borgerligt typ mest för att få det giltigt och sen gifta oss någonsatanns utomlands.. och som sagt gärna i las vegas men det har vi inte råd med ;)

Miiiaaa; vi har inte pegnar till att lägga undan så mycket!

• Miiiaaa

Har du varit i las vegas?

Bara en fråga?

• Miiiaaa

Menar du att bröllopet EXKLUSIVE resan kostar 10.000 eller är det inklusive resa?

• therre
    porslinsd0cka skrev 2007-06-09 10:02:17 följande:
    therre: hehe, ja.. jo, vi tänkte göra något borgerligt typ mest för att få det giltigt och sen gifta oss någonsatanns utomlands.. och som sagt gärna i las vegas men det har vi inte råd med ;)Miiiaaa; vi har inte pegnar till att lägga undan så mycket!
    aha, ok
  • Miiiaaa

Jag ville gifta mig i LV för ett par år sen. Men när jag varit på USA-semester och tillbringat en helg där så var det inte lika lockande längre. Jag var där i tre dygn och såg säkert 10 brudpar varje kväll! Så det speciella med allt gick bort!!!

• Miiiaaa

Jag ÄLSKAR Las Vegas, det är inte det, men att gifta sig någonstans där "alla" gifter sig är inte lika roligt när man sett det!!

(märks väl på min presbild)

Svar på tråden Alternativ till Las Vegas??