• Anonym (pirrig)

inleda relation/affär med gift tvåbarnsfar?

Det pirrar så i min mage. Jag är 25 år och har pojkvän. På firmafesten igår träffade jag en föräldraledig kollega som är nygift tvåbarnsfar. Det kändes så otroligt pirrigt och laddat att ses och och vi umgicks hela kvällen. Vi skrattade, pratade och rörde lätt vid varandra. Han följde mig hem och gav mig en lång och varm kram innan vi skildes åt. Jag kan inte sluta tänka på honom och jag känner mig så lycklig trots att han är en annan kvinnas man. Jag funderar starkt på att försöka förföra honom eller locka bort honom från sin fru. På många sätt känns det som att jag kommit in i hans liv för sent och att vi hade valt varandra om vi lärt känna varandra tidigare. Ska jag gå på min magkänsla?

• Svar på tråden inleda relation/affär med gift tvåbarnsfar?
  • Knasis

LÅT BLI HONOM!!! För din skull, för hans skull, för din pojkväns skull, för hans frus skull och för hans barns skull!!

• Anonym

Varför ens tänka tanken? tänk på hur många liv du kommer förstöra!

• Triss i Damer

Nej det tycker jag verkligen inte. Tänk på hans barn. Dom ska väl inte behöva växa upp med separerade föräldrar för att du känner dig lite sådär nykär...

• Anonym (pirrig)

Men vadå? Om han och jag vill ha varandra, så får de andra acceptera det. Jag kan tänka mig att ta till mig hans barn om det skulle bli nödvändigt. De kommer inte bli faderslösa.

• Dexan

Håller med Knasis. Du har ju pojkvän han är gift och precis fått sitt andra barn....

• Anonym (pirrig)

Hans yngsta barn är 1,5 år, den äldre dottern är 3,5. Jag förstör väl inegns liv för att jag försöker få den jag vill ha. Han kommer ju knappast bli intvingad i något han inte vill.

• Knasis

Jag har gjort dumheten att ha ett förhållande med en gift man. Dock utan små barn. Det är FRUKTANSVÄRT DUMT OCH EGOISTISKT!! Jag inser det nu tack vare att jag pratat med flera här på fl.

Låt bli honom, snälla du...... Förstör inte andras liv....

• Knasis

HAN kanske inte blir intvingad. Men hans FRU och BARN blir det!!!

• Anonym (sviken)

Man kan väl säga att jag varit med om nåt liknande, fast tvärtom. Så jag måste verkligen hålla med inlägg 1. Det stämmer SÅÅ BRA!!!!

• Anonym (pirrig)

Men det är väl inte mitt bekymmer om hans fru och barn blir intvingade? Jag har min pojkvän och mina egna känslor att ta hänsyn till. Han får ta ansvaret för frun och barnen.

Svar på tråden inleda relation/affär med gift tvåbarnsfar?