• Zizter

Afrika i blodet babblar vidare...

Fortsättning på Afrika i blodet tråden!!!!!!

Första tråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-3-45/m8957768.html

Afrika i blodet/ del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-3-45/m13221320.html

Afrika i blodet DEL 3
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m16079072.html

Afrika i blodet tråden, hoppsan!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m18316599.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-11 17:56:16:
    Välkommen till ännu en fortsättning på "Afrika i blodet trådarna"
    Här pratar ett gäng som har lärt känna varandra rätt så bra nu! Men du som är ny (eller inte varit så aktiv på ett tag) är lika välkommen du med!

Tänk bara på att vi försöker repektera varandra, trivas ihop och stötta varandra.

Rasister göre sig icke besvär, vi är inte intresserade att diskutera med er, starta en egen tråd istället!!

• Svar på tråden Afrika i blodet babblar vidare...
  • Zizter

Hallåååå hoppas alla hittar hit nudå!!! tjollallallalala *sjunger för mig själv mitt i natten*

Vem behöver dokusåpor när familjeliv.se finns????
  • Zizter

oh välkommen in altun!! trevligt å se dig här!!

• Zizter

weheeeee gomorroooon nya fina tråden!! ojoj här fick man vakna tidigt.. pojken min väckte mig redan vid 6:30... jaja.. de va ba å kliva upp å va glad.. *gäääsp* men nu fick jag ett städryck här så nu håller jag på å möblerar om och fixar lite här.. snart börjar sommarens gäster att droppa in så då måste man ju ha ett fint hem åxå!! första gästen kommer om ca en vecka.. å i slutet av månaden kommer det 3 tonårsgrabbar som ska va här några dar osv osv osv.. hehe.. man får leka hotell när man bor såhär i en så fin stad!! hela norrland kommer å hälsar på i sommar tror jag!!

och sol å värme idag!! hääääääääärligt!! va gör ni alla andra en solig dag som denna?

• solin

Jag har med hittat hit! Bra initiativ där Zizter...Så du driver också hotell? Här har du en till! Men jag har inget emot det för jag älskar när hela huset är fullt av nära och kära. Men vi har det ju ganska ensamt när jag är själv med Ekene i huset. Nästan så det ekar...

Idag blir det till att städa här och så ska vi strax iväg till kyrkan jag och lillkillen. Sen efter det ska vi ut och leka leka leka. Ekene ska få öva och gå i sina skor utomhus...Fegisen vågar bara gå inne än så länge. haha så idag blir det till att träna på att gå.

• Zizter

solin jodå nä jag klagar inte!! Tycker det är skoj när folk kommer å hälsar på!! hemmet känns som mer "levande" då!! annars skulle jag ju säga nej om folk fråga.. hehe.. men i sommar blir det maaaaaassssssa folk!! härligt å få träffa alla som man inte träffat på hundra år!!

asså ut å gåträna.. ja kim börjar precis släppa taget här själv.. häromdagen så ställde han sig upp helt själv och började gå lite!! WHAT.. haha.. det är så skoj när de händer.. men än går han inte helt.. men han går inomhus utan stöd lite iallfall!! skoj skoj.. lossnar väl helt snart tror jag!!

här ska vi då hålla oss hemma.. kimsan e ju jätteförkyld nu å bäst å bara chilla å va hemma så man blir frisk nån gång.. så han hjälper mig å städa här.. dvs drar fram ALLT som jag ställt undan... ja.. barn e för härliga!!

• solin

Ja det här med gåträningen det lossnar ju bara helt plötsligt. Ekene går hemma, visst det är vingligt men han gick 16steg imorse så han blir "bättre" och "bättre" för var dag som går. Jätteskoj!

Visst är det skoj när man ska städa och de "hjälper" till. Ekene hjälpte mig när jag skulle fylla diskmaskinen dvs tog ur allt jag ställde in. hehe tog väl en 20min innan den var fylld! haha men det är så det ska vara.

Svar på tråden Afrika i blodet babblar vidare...