Hur mycket Pensionssparar Ni varje månad?
Hur mycket pensionssparar Ni ?
Och skriv gärna Er ålder också
Hur mycket pensionssparar Ni ?
Och skriv gärna Er ålder också
Min man och jag är 33 resp 31 och vi lägger 300 kr var varje månad (totalt 600)
Jag arbetar fullt men min man är numera arbetslös då han precis avslutat en högskoleutbildning.
Jag är 28 och min man 29..vi sparar 300 kr/pers i månaden..
2000 kr/pers.
Jag är 24 och sparar 100kr/månad. Maken är 26 och har dessvärre inte "orkat" starta något sparande. (Han är en obotlig "det fixar sig" människa!)
Jag kan tillägga att jag skulle spara mer om jag hade högre inkomst, men jag ahr bara 5500 i månaden så det ges inte utrymme tyvärr.
Jag pensionsparar 1600 :- /mån.
Jag sätter undan 200 kronor i månaden och har så gjort sen jag var 21. Nu är jag 36 snart 37 år. Sen pensionssparar mitt företag åt mig, samt att aktierna från företaget ( när vi får) går in som pensionsfond oxå.
Sen när barnen flyttar hemifrån skall jag öka sparandet, fast i något annat än just den fonden eftersom jag tror det kan vara bra att spridaut pensionspengarna lite.
Jag är 23 sparar 200kronor/mån, studerar så har inte råd att lägga undan mer.
Vi har precis stoppat vårt pensionssparande och sätter istället de pengarna, 1000:- kr i månaden i fonder! Jag tror nämligen att både jag och sambon kommer få bra pension när vi blir så gamla! Vi ska börja pensionsspara igen när vi börjat jobba heltid båda två! Vi har redan sparat undan en hel del till pensionen, jag är 29 och han 36 och innan dess hade vi sparat sen vi båda var i 20-årsåldern ungefär!
vi pensionsparar 200 var per månad sedan sparar vi i andra former oxå..