• dream81

Äntligen =)

Plussade äntligen efter ett par års försök *GLAD*
    har testat mig hemma 4 gånger, för jag kan inte fatta att det e sant ju....
    Men känner inga symtom eller nåt hade ömma bröst innan men dom e inte lika ömma nu.....

E det någon mer som inte har några symtom ??
    Eller någon som vet när symtomen kan komma ?? 
  • Svar på tråden Äntligen =)
  • Danielle

Grattis till graviditeten! Det där med symptom är så olika. Du har säkert något symptom som du inte vet om är ett symptom kanske.

• HoppTro

Grattis! Här har du en till som har plussat precis, men är utan symtom. Jag vet att det är olika, symtomen kan komma senare. Men jag är ändå orolig.... Skulle vilja ha ömma bröst och illamående, så att man verkligen kan tro på det lilla plusset!!

• dream81

hopptro- vill oxå må illa eller nåt för då känns det mer som man e gravid =)

• Arrax

Grattis.

(¯`°?.¸ ♥ Samlar krafter ♥ ¸.?°´¯)
  • Tess82

Grattis till plusset! Var glad så länge du inte mår illa. Förstår att du vill känna dig mer gravid men tro mig illamåendet vill du nog helst slippa. Lycka till!

Linnea 070509
  • MarinaNina

Hehe, jag vet att man längtar efter det där illamåendet innan det kommer, som för att få bekräftelse på att man är gravid. Men, när det kommer, ja, då vill man inget hellre än att det ska försvinna.

Grattis till graviditeten!

• NiWa

Plussade igår efter fyra år... Inget illamående, men brösten ser helt silikonstinna ut och värker som sjutton...
    Grattis till er andra också!

• Livia2

Grattis 81 och DreamNiWa! Blir så glad av att läsa om er som lyckas, det ger hopp!!
    Lycka till!!!

Svar på tråden Äntligen =)