• Anonym

Firar ni som par alltid midsommar ihop?

Hör det till att man firar midsommar tillsammans eller är det ok att dela på sig tycker ni?

• Svar på tråden Firar ni som par alltid midsommar ihop?
  • Majsan70

Vi firar alltid tillsammans hela familjen. Eller firar antimidsmmar gör vi eftersom vi går till Liseberg istället för sedvaligt firande.

OK att dela på sig om det är så man vill ha det.

• mooon

För mig är det och har alltid varit en familjetradition, att samlas hela familjen så ja, jag och min sambo firar alltid midsommaren tillsammans.

• Freiya

jaa, det e ju det midsommar e till för :) god mat och pussar :)

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Anonym

Jag vill fira med min partner tillsammans med ett par vänner och lite släktingar men han vill nog umgås med kompisarna hellre, därav min fråga till er

• Fighter

Under alla år och olika pojkvänner så har jag alltid firat midsommar tillsammans med den dåvarande.

• jessca

Vi firar alltid midsommar tillsammans jag och min sambo och en hel bunt släktingar till , alltid lika roligt.
    Skulle inte vilja fira midsommar utan min sambo.

• Minxy

Det är väl upp till var och en? Finns ingenting som säger att "si" eller "så" ska det vara.

Jag och min sambo brukar alltid fira ihop, emn om han skulle vilja fira själv med sina polare någon gång så skulle det inte vara någon katastrof för mig. Vet ju att jag får vara med honom alla andra dagar på året

• yin yang

Har alltid firat midsommar med min sambo, förutom ett år då jag var i Paris.

Svar på tråden Firar ni som par alltid midsommar ihop?