• Maria Seg

Någon som äger en hauck infinity rock star baby?

Jag har ägt en city elite och det enda jag saknade var luft i framhjulen för smidigare färd och inga hål pga grus i dem osv. Denna har dessutom tittlucka i suffletten vilket verkligen inte är fel! Någon som har erfarenhet av denna?

• Svar på tråden Någon som äger en hauck infinity rock star baby?
  • Alexis mamma

har ingen erfarenhet av denmen den är jäkligt snygg!

• Emeliee

Den ser superfin ut. Men är det verkligen luft i framhjulen på den som visas på bilden? Ser nämligen xakt ut som min Esprit Infinity och där är vanliga "gummihjul" framtill......

♥ Milton ♥ 061205
  • Maria Seg

Å så du har en sådan! Berätta mer, ska beställa en från ebay nämligen! Är de släta eller lite mönstrade de små hjulen? min fd City elite fick nämligen in småsten när det var grusat över vintern. Vissa gjorde djupa hål i plasten! Vill veta skillnaderna mot min elite gärna. Har du närbild på suffletten ihopfäld, bakom suffletten och under sittdelen? Vore övertacksam! Har redan beställt en blå camo skip hop till den, eftersom pippilotta har 2 kr i frakt nu.

• Maria Seg

Jo och hur ser spännet på grenbandet ut? Är det 2 spännen från midjebandet som ska i midjebandet eller på billigt vis som på eliten.....att grenbandet är ett band bara och att midjebandets knäppe ska in i tyget endast på grenbandet...fumligt dumt och billigt...svårt att förklara....

• Emeliee

Jag ska iväg en sväng nu men jag kan ta lite detaljbilder förhoppningsvis ikväll och lägga upp, lite lättare då att se hur det ser ut än att jag ska förklara....

♥ Milton ♥ 061205
  • Maria Seg

ÅÅÅ tack. Kom på nu att det var ju du som tipsade mig! Jag måste bara vänta på att den butiken lägger ut nya objekt nu!

• Emeliee

Sådärja - nu har jag fotat en hel mapp bara för dig - och andra med som vill se.
    Den heter Vagnar - Detaljbilder Esprit och finns i gallerian.

Hoppas du ser ordentligt på bilderna.....

♥ Milton ♥ 061205
  • Emeliee

Du kanske vill veta vad jag tycker om vagnen?
    Jag är jättenöjd. Jag jämför den med min Babytravel Jogger Komfort och denna är inte riktigt lika stabil, ingen vagn jag känner jag vill kånka upp och ner för en massa trappor (det ska man ju iofs inte göra heller men...).
    Sen tycker jag att suffletten är något kort, den kunde gott varit förlängd en bit till. Bra är ju dock att den inte är fast i bakkant så att man kan dra fram den helt steglöst.
    Sitsen är steglöst ställbar och Milton sitter jättebra i vagnen. Ligger bra med dessutom.
    Jag är bortskämd med en stor djup varukorg på BTn och denna är mindre.
    Jag köpte vagnen för jag vill kunna ha Milton mot mig och den är jättesmidig att köra.
    Med tanke på att den kostade 1450:- så är jag så himla nöjd!!!

♥ Milton ♥ 061205
  • Sweedie

jag har en. är helnöjd. kunde ha lite större varukorg under tycker jag. på vintern var det lite jobbigt med att suffletten inte gick ner längre ner så att det blev lä i vagnen. men nu på sommaren är det jättebra tycker jag då man kan ha suffletten i vilket läge som helst för skugga. dessutom blir det luftigt.

min har inga lufthjul fram.

• Maria Seg

Tack så jättemycket!! Jag gjorde dock en chansning och beställde en bayamo i helsvart mycket pga suffletten som på den har en skärm av tyg där er är av plast vilket ger extra skygga och så har jag min teutonia skärm om jag vill ha massor av skugga. Sedan det att den fanns till salu nu för samma pris samt att den var enfärgad så jag kan ha vad för färger jag vill till. Har aldrig haft enfärgat svart innan faktiskt bara med grått icg grått hatar jag. Hoppas dock de nyare modellerna bayamo är av likvärdig kvalité som Hauck/esprit osv det är ju bara en detalj som skiljer på chassit.

Är era framhjul av plast eller gummi??

Svar på tråden Någon som äger en hauck infinity rock star baby?