• Kall öl

Shanelle

Jag Älskar Sverige !
  • Svar på tråden Shanelle
  • HeddaBigBum

Jag tycker det är fint!
    Jag skrev mitt examensarbete med en Shanelle när jag pluggade i USA och hon var en helt underbar go tjej, så bara bra vibbbar för mig!

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Taggtroden

Jag tycker att det låter som ett skomärke eller liknande.

• Kwackie

tycker det e fint påminner om Chanel - märket (lyxigt)

• MissHellen

Jag tycker de låter som en parfym

• Göteborg

Jag tycker faktiskt att Shanelle är helt okej, fast jag skulle valt en annan stavning...

Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • Kristin24

låter som en parfym...nej inte min smak alls.
    Har en kusin som heter det, hon är skitjobbig..men det hör ju inte hit iof.

Go och glad Kexchoklad
  • TheCoopers

Hmm inte min stil ...

Men att säga att det låter som en hora från NyC ...Inte ett dugg fördomsfullt hahah som om horor hade speciella namn ...
    De heter säkert Anna och Lotta ..

Miami 30 juli
  • Karpet

Va? Alla horor heter ju Trixie, Shanelle, Bioneisha, Kaileighiesha, Frumpoeisha, Shenischa och Fifi. Vad skulle de annars heta?

Jag tror faktiskt på allvar att det finns fler prostituerade som heter Shanelle än vad det finns dem som heter Barbro, Anna-Greta, Synnöve eller Margot.

TheCoopers skrev 2007-06-11 09:14:49 följande:
    Hmm inte min stil ...Men att säga att det låter som en hora från NyC ...Inte ett dugg fördomsfullt hahah som om horor hade speciella namn ...De heter säkert Anna och Lotta ..
  • TheCoopers
    Karpet skrev 2007-06-11 09:34:38 följande:
    Va? Alla horor heter ju Trixie, Shanelle, Bioneisha, Kaileighiesha, Frumpoeisha, Shenischa och Fifi. Vad skulle de annars heta? Jag tror faktiskt på allvar att det finns fler prostituerade som heter Shanelle än vad det finns dem som heter Barbro, Anna-Greta, Synnöve eller Margot.

Hahah alla svarta horor eller ? Det där är stereotypen för svarta namn i USA ...
    Anyways ..kan ju annars vara så att de heter Anna ..men använder sig av ett annat namn i "jobbet" ..

och om det gäller USA ...så lär nog inte många heta Margot i huvudtaget

Miami 30 juli
  • Chutzpah

Näää, de heter Shanice, Roshanda, Sheniqua, Shennille, Marquelle, Shuwana, Tamika, LaKeisha, Yolan, Taneisha, Lavon, Tacquineisha, or Juleiniqua

Svar på tråden Shanelle