• Teziz

lite annat läge

Det är så att jag har ett son på 2 år och 2006 träffade jag en underbar pojkvän som har två flickor 1,5 och 4 år (då) men det tragiska i detta är att mitt barn pendlar varannan vecka mitt eget barn och dom andra har jag hela tiden under samma tak vilket inte är så tragiskt utan det är så att flickorna har misst sin rikriga mamma som även var en barndoms kompis till mig...och min pojkvän har jag känt sen 1999...dom hade levt i ihop i 8 år...men livet måste gå vidare och vi har vart tillsammans nu i ett år och det är underbart....barnen är underbara vi har en riktig familj....vi ska givetvis ha ett barn tillsammans jag och han så det andra får ett halv syskon...

jag tror inte det är så många som är i mitt läge om man så säger...för hära finns det inte nån annan som man så säger utan jag fick bli deras extra mamma och hon som är äldst kallar mig mamma mycket för att min son säger juh det.

pappa har inte mått så bra men nu är det på bättringsväg och han är världens underbara pojkvän kan inte få bättre han är mitt allt...

/Teziz

• Svar på tråden lite annat läge
  • Häxan Jia

Du verkar ju inte vara ute efter varken tips eller råd...

det verkar som om ni har de jättebra och de är väl skönt att ni kan vara en familj allihop, vilket jag då såklart tycker att man är när man bor ihop oavsett biologiskt ursprung

*Stolt SLAMPA *
  • Teziz

Behövde nog skriva av mig lite oxå =) vill att andra ska veta oxå =)

Svar på tråden lite annat läge