• Anonym (Fru)

Sexställning för gravida?

Alltså...hur gör ni egentligen?

Jag är gravid i 6 månaden och jag tycker att det är jätte svårt att komma på en
    bra sexställning!!??

Är det bara "Från sidan" som gäller?

Älskar att ha sex med min man och vill gärna testa något annat.....

Tycker att allt är lite klumpigt och därför tappar jag lusten lite.
    Trist om han ska tro att jag inte vill ha sex med honom för det vill jag verkligen.
    Helst varje dag. två gånger....

Någon som har några tips?
       Flört
  • Svar på tråden Sexställning för gravida?
  • sheeba

Alla som känns bekväma
    Rida funkar ju om man inte tycker det är jobbigt.
    bakifrån
    sidan
    Man får prova sig fram, vist är det lite bök och stök men skam den som ger sig

Det finns ingen bättre mamma än mig till mina barn, precis som du är till dina!
  • Teskedsmamman

På rygg fungerar fortfarande 6 veckor kvar till bf.... Bakifrån, sidan, mannen på sidan och du liggandes på rygg med benen över honom... tja, det mesta fungerar tycker jag

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och & Tudor (?) - vecka 35
  • Anonym (Fru)

Om jag ligger på rygg och har upp benen så liksom...kläms magen och det gör ont.

Bakifrån går om det är liggandes på sidan.

Det är det enda som fungerar. Det känns så tråkigt och olustigt på något sätt.

• Anonym (Samma sits)

Sitt på en bordskant, tvättstället etc, mannen står framför och kommer åt fint!

• Anonym (Vill..)

Hade verkligen önskat att sexlivet funkat bättre under grav..jag har en väldig lust men närdet väl är dax för honom att tränga in så känns allt bara tort...och allmänt obehagligt...och då tappar vi ju båda lusten...så det får bli lite oralt eller smek om viska till och mysa...Längtar till vi kanha vanligt sexliv igen!

• Anonym (Vill..)

Tillägg..JA vi har glidmedel men känns ändå tort.

• Anonym

sita på en stol och bakifrån är väll bra men ta det lung efter samlag kom varkarna i gång och efter 1 dyng var jag mamma.

• Anonym

Funkar det verkligen om man sitter och bresar?

• CapoDiTuttiCapi

För oss funkade det med sex ända tills det var dags att åka in till förlossningen...

Vanlig missionär, fast jag låg ju inte ovanpå utan stod på knä...
    Bakifrån....
    På sidan....
    Min sambo sittandes på mig i soffan, blir mer gnuggande än "hoppa upp o ner" givetvis pga magen...
    Sen så kan man ju alltid smekas, kramas, kyssas...

Appropå det sistnämnda så gick vattnet när vi hade sex på detta sätt ;)

! Solt pappa 20070326 !
  • emmmsi

Jag tycker att doggy är bäst.. Får så ont av att ha sex när jag ligger på ryggen med benen upp??

• Anonym (harkel)

när jag hade sex under min graviditet så red jag personen i fåga... det gick hur bra som helst... det hela var hans ide... ;) jag som fårn början inte visste hur vi skulle göra....

Svar på tråden Sexställning för gravida?