• hmaggan

Förvirrad

Jag är helt förvirrad...
    Hade ju en "större" blödning 1/6 som jag av tidigar erferenhet kopplade till mf.
    Igår var jag på besök på mvc och de gjorde ett UL som visade att jag var gravid i v.7+4... jippi

Men gud så förvirrande det är men jag har undrat lite pga att jag mår så "dåligt" denna gång och det har bara blivit värre så min sambo har sagt att jag fortfarande är gravid...han hade rätt!

Nu ska jag på VUL om en vecka igen och jag hoppas att allt är som det ska då också!!!

Är det andra som har erfarenhet av blödningar i början?

mvh hmaggan

• Svar på tråden Förvirrad
  • Franka

Man kan tydligen få ganska rikliga blödningar även under normal graviditet. Har hört att om det först är rött och sedan brunt är det mindre risk, då kan det bruna vara efterblödningar.

• half

Nejmen Grattis!  Vilken rolig överraskning, eller ??!!

Håller tummarna för dig och din lilla böna.  Har också läst att det kan vara normalt för vissa gravida....men läskigt förstås.

• Linsen

Men vad roligt! Hade precis innan läst din äldre tråd "Råd tack" och detta blev ju en jätteglad överraskning när mf:et inte var ett sådant utan ett litet växande underverk.

Stort grattis och fortsätt du med dina vul ofta, ofta, för det är de enda som dämpar oron när man haft mf tidigare.

Bamsekram//linsen

Svar på tråden Förvirrad