• Anonym (Undrar)

Ont när jag sätter mig i äggstockarna!!

Hej!!

Undrar om det kan vara ägglossning ell. ngt annat!

Ibland så fåpr jag så ont nere i buken och oftast bara på vänster sida men nu är det båda! Det känns som om det är ngn som sliter i mina äggstockar!

Det gör ont när jag går och ont när jag sätter mig ned! Ibland så får jag jätte ont vid analen känner mig jätte bajsnödig men det blir inget!

Men efter ngr fagar ger det med sig! Händer minst 1 gång i månaden!

Kan det vara ägglossning eller??

• Svar på tråden Ont när jag sätter mig i äggstockarna!!
  • Anonym (Undrar)

ingen som känner igen sig?

• Anonym

Jag brukar aldrig sitta i äggstockarna..syftar på rubriken
    Sorry, menar inte att skoja om ditt problem men det lät roligt när man läser rubriken

• Anonym (Undrar)

ja det har du rätt i..

men det är så irriterande smärta!!

• Anonym

Jag känner något liknande, jag får väldigt ont när jag böjer mej ned eller sätter mej. Tror att det är ligamenten, men jag ska fråga på nästa BM besök.
    Hoppas det löser sej för dej.

• Anonym (Undrar)

jag är inte gravid1

Funderar om det kan vara blindtarmen eller ägglossning!!

Kan man få så ont vid analen vid blindtarmen?

• Anonym (Undrar)

upp upp

• Pojkmamma

Ägglossning skulle jag tippa på.

• Pinkstar

jag hade likadant, visade sig vara en stor cycta, menar inte att det är det du har, men det är alltid bra att kolla upp det när det gäller äggstockar osv, allt ligger så nära där nere så det kan ju lika gärna vara något helt annat..

• Anonym

Det kan vara så att du får en cysta vsrje månad vid ägglossning å det e en helt ofarlig cysta som man kan få vid ägglossning å den försvinner själv
    försök få komma på gyn när du har ont så kan dom kolla med VUL

• Anonym (Undrar)

ja för 3 årsen så opererade jag bort en cysta, men den här gången så försvinner ju smärtan bara efter ngr dagar och sen återkommer smärtan varje månad!!

• Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2007-06-12 17:05:28 följande:
    ja för 3 årsen så opererade jag bort en cysta, men den här gången så försvinner ju smärtan bara efter ngr dagar och sen återkommer smärtan varje månad!!
    Det kan vara så att du får en cysta varje månad vid ägglossning å det e en helt ofarlig cysta som man kan få vid ägglossning å den försvinner själv och därmed smärtan
    försök få komma på gyn när du har ont så kan dom kolla med VUL
Svar på tråden Ont när jag sätter mig i äggstockarna!!