• LovelyDay

Min dotter gräver i min tröja ;-)

Min dotter på 2 år sticker ner handen i min tröja och "känner efter", rattar litegrann o tankar trygghet så fort hon får en bra anledning. Och det är ofta... Jag tycker inte att det gör något, tycker det är lite lustigt. Ammade henne i 16 månader, och hon var jätteledsen när jag slutade, så det här är väl lite kompensation. Nån som har samma situation?

• Svar på tråden Min dotter gräver i min tröja ;-)
  • thes84

Min son gör också så och nyper mig på brösten han drar också upp tröjan på mig

• Zaria

Min 2 åring gräver och klämmer mig på tuttarna och säger "Tut Tuuut" Ja det ska då börjas i tid... =)

Undrar var han fått det ifrån bara, inget vi brukar syssla med här hemma om man säger så.

• Tonx

Min dotter gör också så.

Min fantastiskt roliga sambo har lärt thenne "Vaaart är mammas tutte?"
    "DÄÄÄÄ!" skriker hon och sliter i kläderna.

• jen82

Min dotter gör likadant när hon är trött. Hon är 2,5 år och hon slutade amma av sig själv, då hon var ett år.

• Sicali

Min lille gör så ibland trots att jag inte ammat honom, tror inte det har med amning att göra alls.

• Lucas Lo

Min son gör också så...har gjort det sen jag slutade amma honom. 

• Rulltrappa

ja, här finns det ju en massa mjuk lös gummihud som bara är att dra i, så jag förstår om det känns lockande för honom. fast det gör rätt ont när han har dragit ut dem de där extra centimetrarna som egentligen inte ska gå. å andra sidan får jag skylla mig själv som inte skyler mig ordentligt. :)

• Rulltrappa

när jag var liten var min favoritsysselsättning f ö att tala om för alla jag såg att min mamma hade stora tuttar.

barn är roliga...

• lejon74

Min dotter på 15 mån gör likadant. Det är en mysfaktor för henne. Handen åker gärna innanför tröjan fort hon kommer upp i famnen på mig.

• MCJA

min 2 åring är lika dan på mig det är litte jobbigt när man är och handlar jag tycker att alla tittar mig i uringnigen.

Svar på tråden Min dotter gräver i min tröja ;-)