• Mimmie81

Sent plus? Ingen mens, negativt test, plusset kom senare (om Ja skriv gärna när)

Hej ni glada gravida Glad

Undrar hur många av er som fick ett sent plus... alltså hade utebliven mens men negativa test (helt blanka) ...men att ni sen fick ett plus någon eller några dagar efter BIM? (Och haft koll på er cykel så ni vetat att mensen verkligen var sen...)

• Svar på tråden Sent plus? Ingen mens, negativt test, plusset kom senare (om Ja skriv gärna när)
  • KickStart

Jag har råkat ut för det
    Kände mig gravid och testade när mensen dröjt ett par dagar. Det var negativt- men vid nästa test ytterligare ett par dagar senare så var det ett plus

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Rowanda

Testade negativt på BIM, positivit på BIM+3.

• Mimmie81

Jag är nämligen på BIM+2, ingen mens i sikte... har aldrig varit sen, cykel på 30-35 dagar, har haft allt däremellan men aldrig 37 dagar... mensvärk så det känns som att mensen är på G vilken sekund som helst men den kommer inte... testet (testlagret) imorse var negativt... därför jag undrar... vill antingen få mens så jag kan börja om... eller få plus förstås... Glad

• Mimmie81

Tack för svaren MorulaAilith och Rowanda.
    Hade ni mensvärk eller något liknande innan
    ni fick plusset? Jag känner inget ovanligt, bara
    mensvärk...

• Mimmie81

Någon mer som är gravid och kan rösta? Glad

• KickStart
    Mimmie81 skrev 2007-06-13 14:11:29 följande:
    Tack för svaren MorulaAilith och Rowanda.Hade ni mensvärk eller något liknande innanni fick plusset? Jag känner inget ovanligt, baramensvärk...
    Jag har alltid haft en redig värk de första 12 veckorna så det kändes som om mensen skulle komma vilken sekund som helst
    S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Mimmie81

Gravid? Rösta gärna... Glad

• Strawbaby

Jag testade plus på BIM + 2, ett svaaagt plus, men då hade jag inte testat innan. Att plusset var svagt berodde nog på att jag hade sen äl och alltså blivit gravid senare än jag trott.

Svar på tråden Sent plus? Ingen mens, negativt test, plusset kom senare (om Ja skriv gärna när)