Sol och vårare
Har någon råkat ut för dem? Vad hände?
Har någon råkat ut för dem? Vad hände?
Ja, jag är förstås glad att jag inte lyckades! Idag har jag en underbar man i mitt liv och vi har barn tillsammans.
Velour, såvitt jag förstår var och är han inte lycklig iaf. Hans liv var eg ganska miserabelt. Hans son(den jag pratade med), åkte tex i fängelse för att ha hållt på med internetbedrägerier...har känslan av att mannen är ganska bitter och förgrämd innerst inne.
Mm, så sant! Jag vet inte, kanske han är psykopat...tror nog att det finns sånt inslag iaf.
Jag är en människa som vill tro alla om gott, tråkigt nog är inte alla snälla. Vet att det är blåögt, men tänk vilken härlig värld det vore om jag hade rätt!
Det du skriver är så viktigt! Vi skulle alla behöva lära oss hur man lyssnar på sin inre röst, för den ljuger inte! Jag har faktiskt börjat med meditation, intuitionskurser mm. Och sakta men säkert inser jag att jag faktiskt kan och vet mer än jag tror. Bara jag lyssnar tillräckligt noga på vad min inre röst säger, så... *L*
"Jag har faktiskt börjat med meditation, intuitionskurser mm. Och sakta men säkert inser jag att jag faktiskt kan och vet mer än jag tror."
Oooh, det är ett sånt bra sätt att utveckla sig o sina sinnen. Man blir så stark i sig själv och lär sig att, som du säger, lyssna på sig.
You go girl!!! Du är min nya idol
Inte jag men min syster hon lånade ut 5000 kr till honom som hon aldrig kommer att se röken av + att han lurade henne att ge honom pengar och bjuda honom på saker....
Hursomhelst så är det jäkligt tråkigt det din syster råkade ut för. Det var faktiskt väldigt mkt pengar. Hoppas han får ett straff så han ångrar att han föddes!
Nu rodnar jag!
Jag kallar mig för "den första, så att du kan skilja oss åt, Velour! Jag kan varmt rekommendera dig att såväl meditera, som om du har lust och möjlighet, gå på en intuitionskurs!
Anonym (den första) skrev 2007-06-19 18:00:47 följande: