• Kyssen

Från "PILF:ar --> MILF:ar"

Här samlas alla vi goingar från Göteborgsområdet som under våren 2007 gick från "PILF:ar till MILF:ar" !!

Vi pratar gärna och mycket och är inte rädda för att dela med oss av allsköns tips och råd eller att ställa alla dumma frågor man alltid undrat över =), var skulle man annars få reda på facit lixom ??

Välkomna till den "Nya" tråden!!

• Svar på tråden Från "PILF:ar --> MILF:ar"
  • Hnosse

Du e guld! Ulrika

Nu måste jag städa toaletten, har deligerat källartoan till J.. Han spelar WOW, tror ni den kommer vara ren i morgon

• llj

Frida: Sorry..de luras inte..absolut sista avsnittet någonsin. I usa har de försökt med protestlistor för att få till flera avsnitt men inte lyckats...

mina sköna, söta gossar, vad fantastiska ni är!
  • Kyssen

Oj.. redan ny tråd, hoppar dit istället då!

• Ms Jones

Hej alla! *vinka*
    Har verkligen haft fullt upp här hemma, hoppas att ni alla hade kul på kräftskivan, synd att vi inte kunde vara med, men hoppas på fler tillställningar!
    Vi var på 30-årskalas hos några kompisar och min lilla stjärna var med - uppförde sig ypperligt måste jag säga! Hon sov hela tiden i värdparets sovrum, vilket inte kan ha varit det lättaste eftersom vardagssummet fullt med fulla människor var bredvid.. Vi åkte hem vid 3-tiden (gångavstånd hem) och då åkta L vagn och sov vidare hemma till kl 8. Perffa!!
    SÖndagen var väl sådär kul.. lite mycket rött och för lite vatten.. *hmm*
    I måndags var vi och skrev på papper för aquabarn, så nu e jag en instruktör under utbildning!
    igår var jag i skolan igen (8-12), fick full pott på min räkningsuppgift som vi lämnade in på måndagen! *stolt* Sedan susade jag hem, lagade mat och åt och sedan hade jag mitt första praktik-pass på Lundbybadet (16-19)! Har fortfarande alla barnsånger på hjärnan!

Idag är jag faktiskt hyfsat trött.. Dessutom täppt i näsan från gårdagen. Men snart ska vi iväg till öppna förskolan! ska bli skojj!

• Jazza

Grattis till kryp-Moa!
    En fråga: Elsa drar upp rumpan när hon ligger på mage och vill så gärna ta sig framåt... blir galet frustrerad... hur har ni gjort/gör? Hjälper ni till, eller låter dem vara? och isf varför? Känner mig kluven. En fråga till: Elsa suger ju på mittenfingrarna (och får till ett juste hårdrockstecken) men hur gör man på vintern, när de har vantar? Nån som har erfarenhet? (tex Helena, kanske minns? )

• Smultrongott

Jenny: Jag har låtit L. var vill att han ska fixa det själv.

Helena: Jag ska till öfsk imorgon. Hoppas att vi ses då

• Jazza

Anna: Ja, så tänker jag ju oxå, men hon blir sååå arg.. synd om henne, men det är väl alltid så, att frustration är det som leder utvecklingen

• bubele

Jenny
    L blir också svinförbannad när det inte funkar

Svar på tråden Från "PILF:ar --> MILF:ar"